Advanced search
Advanced search
Advanced search
Advanced search
Advanced search
Od 2002, nr 1/2 wyd.: Stowarzyszenie "Pro Cultura Litteraria" ; W dodatkowej numeracji ciągłej nr 54 dwukrotnie = 6 (1998) I 1 (1999) i brak 72 ; 21 cm ; Tekst pol., streszcz. ang.
1. Antonik D., Literatura i ekonomia afektywna. Autor do kochania, w: Pamięć i afekty, red. Z. Budrewicz, R. Sendyka, R. Nycz, Wydawnictwo IBL PAN, Warszawa 2014, s. 125–141.
2. Barthes R., Przyjemność tekstu, przeł. A. Lewańska, Wydawnictwo KR, Warszawa 1997.
3. Barthes R., Przyjemność tekstu, przeł. A. Lewańska, Wydawnictwo KR, Warszawa 1997.
4. Barthes R., Ziarno głosu, przeł. J. Momro, „Teksty Drugie” 2015, nr 5, s. 229–237.
5. Connor S., Edison’s Teeth: Touching Hearing, w: Hearing Cultures. Essays on Sound, Listening and Modernity, red. V. Erlmann, Berg Publishers, Oxford–New York 2004, s. 153–172.
6. Dolar M., A Voice and Nothing More, The MIT Press, Cambridge, MA 2006.
7. Dyer R., „A Star is Born” and the Construction of Authenticity, w: Stardom: Industry of Desire, red. Ch. Gledhill, Routledge, London 1991.
8. Foucault M., Kim jest autor?, przeł. M.P. Markowski, w: idem, Szaleństwo i literatura. Powiedziane, napisane, red., wyb. i oprac. T. Komendant, posłowie M.P. Markowski, przeł. B. Banasiak, T. Komendant, M. Kwietniewska et al., Fundacja Aletheia, Warszawa 1999, s. 199–219.
9. Gaines J.M., „These Boots Are Made for Walkin”: Nancy Sinatra and the Goodyear Tire Sound-Alike, w: eadem, Contested Culture: The Image, the Voice, and the Law, University of North Carolina Press, Chapel Hill–London 1991, s. 105–142.
10. Heding T., Knudtzen Ch.F., Bjerre M., Brand Management: Research, Theory and Practice, Routledge, Oxon–New York 2009.
11. Knox S.L., Hearing Hardy, Talking Tolstoy: The Audiobook Narrator’s Voice and Reader Experience, w: Audiobooks, Literature, and Sound Studies, red. M. Rubery, Routledge, New York–London 2011, s. 127–142.
12. Kreilkamp I., Voice and the Victorian Storyteller, Cambridge University Press, Cambridge 2005.
13. Lagaay A., Between Sound and Silence: Voice in the History of Psychoanalysis, „E-pisteme” 2008, nr 1, s. 53–62.
14. Lash S., Lury C., Globalny przemysł kulturowy. Medializacja rzeczy, przeł. J. Majmurek, R. Mitoraj, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, Kraków 2011.
15. Moran J., Star Authors: Literary Celebrity in America, Pluto Press, London 2000.
16. Rubery M., Introduction. Talking Books, w: Audiobooks, Literature, and Sound Studies, red. M. Rubery, Routledge, New York–London 2011.
17. Rubery M., Play It Again, Sam Weller: New Digital Audiobooks and Old Ways of Reading, „Journal of Victorian Culture” 2008, vol. 13, nr 1, s. 58–79.
oai:rcin.org.pl:242295 ; 0867-0633 ; 10.18318/td.2024.3
IBL PAN, sygn. P.I.2524 ; click here to follow the link
Licencja Creative Commons Uznanie autorstwa 4.0
Zasób chroniony prawem autorskim. [CC BY 4.0 Międzynarodowe] Korzystanie dozwolone zgodnie z licencją Creative Commons Uznanie autorstwa 4.0, której pełne postanowienia dostępne są pod adresem: ; -
Instytut Badań Literackich Polskiej Akademii Nauk
Biblioteka Instytutu Badań Literackich Polskiej Akademii Nauk
Programme Innovative Economy, 2010-2014, Priority Axis 2. R&D infrastructure ; European Union. European Regional Development Fund
Sep 25, 2024
Sep 24, 2024
17
https://rcin.org.pl./publication/279099
Edition name | Date |
---|---|
Antonik D. - Głos pisarza jako znak tożsamości. Od etyki doekonomii, od jednostkowości do reprodukcji | Sep 25, 2024 |
Antonik, Dominik
Foltyniak, Anna
Szczepański, Jacek Kusz, Sara Anna Chemperek, Dariusz Rusnak, Radosław Botor, Anna