Wrześniewska-Pietrzak, Marta ; Ruta-Korytowska, Karolina
Bartmiński, J. (2008). Etnolingwistyka, lingwistyka kulturowa, lingwistyka antropologiczna? Język a Kultura, 20, 15–33.
Bogdanowicz, E. (2017). Konotacje nazw własnych (na materiale publicystyki prasowej). Białystok: Wydawnictwo UwB.
Brzozowska-Woś, M. (2013). Media społecznościowe a wizerunek marki. Journal of Management and Finance, 11(1), 53–65.
Dunaj, M. (2015). GŁUCHY-ŚWIAT: Głuchota w perspektywie antropologii zaangażowanej. Łódź: Wydział Filozoficzno-Historyczny UŁ.
Gałkowski, A. (2008). Chrematonimy w funkcji kulturowo-użytkowej. Onomastyczne studium porównawcze na materiale polskim, włoskim, francuskim. Łódź: Wydawnictwo UŁ.
Kopaliński, W. (2007). Słownik symboli. Warszawa: Wiedza Powszechna.
Lech-Kirstein, D. (2015). Zwrot kulturowy w badaniach onomastycznych. Poznańskie Spotkania Językoznawcze, 30, 85–95.
Moroń E. i Zarzeczny, G. (2014). Głuchy – językowe podstawy stereotypu. W: M. Sak (red.), Edukacja głu-chych (s. 118–127). Warszawa: Biuro Rzecznika Praw Obywatelskich.
Ruta, K., Wrześniewska-Pietrzak, M. (2013). Język jako centralny element budujący tożsamość mniejszości językowej (na przykładzie osób niesłyszących). Przegląd Humanistyczny, 5, 107–116.
Waląg, E. (2016). Nie taki motyl straszny, jak go malują – kulturowy obraz g/Głuchego. Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis, 8, 78–92.
Wrześniewska-Pietrzak, M. (2017). Aksjologiczne wyznaczniki tożsamości w wypowiedziach głuchych i cza-sopiśmie środowiskowym „Świat Ciszy”. Poznań: Rys.
Zboralski, M. (2000). Nazwy firm i produktów. Warszawa: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne.
Licencja Creative Commons Uznanie autorstwa-Bez utworów zależnych 4.0
Jan 2, 2023
Jan 2, 2023
116
https://rcin.org.pl./publication/273555
Edition name | Date |
---|---|
Nazwy i logotypy stowarzyszeń i innych organizacji działających na rzecz g/Głuchych / Wrześniewska-Pietrzak, Marta | Jan 2, 2023 |