1. Domański P.J., Repertuar teatrów warszawskich 1901-1906, Warszawa 1976;
2. Dzieła Henryka Sienkiewicza w dokumentach Głównego Urzędu Kontroli Prasy, Publikacji i Widowisk (1948-1954), wybór, opr. naukowe, wstęp K. Budrowska, K. Kościewicz, Białystok 2016;
3. Piśmiennictwo, systemy kontroli, obiegi alternatywne, red. J. Kostecki, A. Brodzka, t. 1-2, Warszawa 1992;
4. Quo vadis. Dramat historyczny w 5 aktach na podstawie powieści Henryka Sienkiewicza, 17/1902 zespół listów cenzorskich na temat sztuki, w zbiorach Rosyjskiego Państwowego Archiwum Historycznego w Petersburgu;
5. Ranke L. von, Dzieje papiestwa w XVI-XIX wieku, tłum. J. Zarański, Z. Żabicki, t. 2, Warszawa 1974;
6. Tołstoj L., Niewolnictwo naszych czasów, file:///C:/Users/ASIA/Downloads/racjonalista_9708.pdf (stan z 15 września 2018 r.).
oai:rcin.org.pl:75394 ; 1507-4153 ; 10.18318/napis.2018.1.15
IBL PAN, call no. P.I.2795 ; click here to follow the link
Copyright-protected material. May be used within the limits of statutory user freedoms
Institute of Literary Research of the Polish Academy of Sciences
Library of the Institute of Literary Research PAS
Sep 24, 2021
Jul 19, 2019
841
https://rcin.org.pl./publication/97543
Edition name | Date |
---|---|
Kuniczuk-Trzcinowicz A., Romanowicz J. - Quo vadis na scenie i… w cenzurze. Historia jednego zdania | Sep 24, 2021 |
Choi Sung Eun (Estera Czoj) Hee-Jung Lee
Sprawka-Sotirow, Anna
Kuniczuk-Trzcinowicz, Agnieszka
Kuniczuk-Trzcinowicz, Agnieszka
Kuniczuk-Trzcinowicz, Agnieszka
Stasiewicz, Krystyna
Szargot, Barbara