24 cm ; Pol. text, eng. summary
1. Apokalipsa według McCarthy’ego, http://esensja.stopklatka.pl/ksiazka/publicystyka/tekst.html?id=5637&strona=2strony [stan z dnia 3 września 2013 r.].
2. J. Dovey, H. W. Kennedy, Kultura gier komputerowych, tłum. T. Macios, Kraków 2011, s. 187.
3. Jawne Sny, http://jawnesny.pl/2013/07/pierwszy-i-ostatni/ [stan z dn. 3 września 2013 r.].
4. The Last of Us, Why Joel made the right choice at the end [Spoilers!], http://www.reddit.com/r/FanTheories/comments/1gmv8z/ [stan z dn. 5 września 2013 r.].
5. M. Logarta, The Last of Us is beautifully heartbreaking, http://www.gmanetwork.com/news/story/314666/scitech/reviews/game-review-the-last-of-us-isbeautifully-heartbreaking [stan z dn. 3 września 2013 r.].
6. C. McCarthy, Droga, tłum. R. Sudoł, Kraków 2008.
7. J. Murray, Od gry-opowiadania do cyberdramy, tłum. M. Filiciak, w: Światy z pikseli, red. M. Fliciak, Warszawa 2010, s. 76.
8. P. Piekart, Last of Us - recenzja, http://playingdaily.pl/2013/07/30/the-last-of-us-recenzja/ [stan z dn. 3 września 2013 r.].
9. Rozważania przy rekonstruowaniu rekonstrukcji. O tym jak wiek XIX w "Lodzie" Jacka Dukaja zbudowano, w: Przerabianie XIX wieku, red. E. Paczoska, B. Szleszyński, Warszawa 2011, s. 144-178.
10. P. Schreiber, Pełne zanurzenie (1), http://jawnesny.pl/2011/09/pelne-zanurzenie/ [stan z dn. 2 września 2013 r.].
11. O. Szefczyk, Czas postapokalipsy, "Polityka" nr 2915 z dn. 10 lipca 2013 r., s. 76.
12. M. Walkiewicz, Początek końca, http://www.filmweb.pl/reviews/Pocz%C4%85tek+ko%C5%84ca-14407[stan z dnia 3 września 2013 r.].
13. Z. Wałaszewski, Audiowizualność gier komputerowych, w: Kulturotwórcza funkcja gier, red. A. Surdyk, J. Szeja, Poznań 2007, s. 230.
oai:rcin.org.pl:55033 ; 1507-4153
IBL PAN, call no. P.I.2795 ; kliknij tutaj, żeby przejść
Copyright-protected material. May be used within the limits of statutory user freedoms
Institute of Literary Research of the Polish Academy of Sciences
Library of the Institute of Literary Research PAS
Programme Innovative Economy, 2010-2014, Priority Axis 2. R&D infrastructure ; European Union. European Regional Development Fund
1 wrz 2022
15 lip 2015
627
https://rcin.org.pl./publication/75091
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Szleszyński B. - Jak przeżyć traumę apokalipsy i odzyskać wiarę w ludzi (w grze "The Last of Us") | 1 wrz 2022 |
Ławski, Jarosław Mariusz