Advanced search
Advanced search
Advanced search
Advanced search
Advanced search
1. R. Rorty, Konsekwencje pragmatyzmu, przeł. C. Karkowski, Warszawa 1998.
2. E. Szczęsna, Poetyka reklamy, Warszawa 2001.
3. J. Warchala, Porozmawiajmy o reklamie, czyli kilka uwag na marginesie „Poetyki reklamy” Ewy Szczęsnej, „Teksty Drugie” 2004 nr 1-2, s. 202-217.
oai:rcin.org.pl:52928 ; 0867-0633
IBL PAN, sygn. P.I.2524 ; click here to follow the link
Prawa zastrzeżone - dostęp nieograniczony
Instytut Badań Literackich Polskiej Akademii Nauk
Biblioteka Instytutu Badań Literackich Polskiej Akademii Nauk
Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka, lata 2010-2014, Priorytet 2. Infrastruktura strefy B + R ; Unia Europejska. Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego
Mar 17, 2022
Mar 24, 2015
696
https://rcin.org.pl./publication/68944
Edition name | Date |
---|---|
Szczęsna E. - Utracona tożsamość | Mar 17, 2022 |
Warchala, Jacek
Sawicki, Ludwik (1893–1972)
Sawicki, Ludwik (1893–1972)
Krukowski, Stefan (1890–1982)