Advanced search
Advanced search
Advanced search
Advanced search
Advanced search
21 cm ; Tekst pol., streszcz. ang.
1. T.W. Adorno, Telewizja jako ideologia, w: tegoż Sztuka i sztuki. Wybór esejów, przeł. K. Krzemień-Ojak, wybrał i opatrzył wstępem K. Sauerland, PIW, Warszawa 1990.
2. P. Czapliński, Resztki nowoczesności, Wydawnictwo Literackie, Kraków 2011, s. 127.
3. R. Debray, Wprowadzenie do mediologii, przeł. A. Kapciak, Oficyna Naukowa, Warszawa 2010, s. 5-19.
4. H. Jenkins, Kultura konwergencji. Zderzenie starych i nowych mediów, przeł. M. Bernatowicz, M. Filiciak, WAiP, Warszawa 2007, s. 255.
5. K. Krzysztofek, Status przemysłów kultury: między ekonomią i kulturą, w: Perspektywy badań nad kulturą, red. R.W. Kluszczyński, A. Zeidler-Janiszewska, Wydawnictwo UŁ, Łódź 2008, s. 234.
6. S. Lash, C. Lury, Globalny przemysł kulturowy. Medializacja rzeczy, przeł. J. Majmurek, R. Mitoraj, Wydawnictwo UJ, Kraków 2011, s. 27.
7. M. Witkowski, Witkowski jedzie tirem, rozmowę przeprowadził T. Kwaśniewski, „Duży Format”, http://wyborcza.pl/1,76842,6946944,Witkowski_jedzie_tirem.html [dostęp: 04.09.2012].
oai:rcin.org.pl:48373 ; 0867-0633
IBL PAN, sygn. P.I.2524 ; click here to follow the link
Prawa zastrzeżone - dostęp nieograniczony
Instytut Badań Literackich Polskiej Akademii Nauk
Biblioteka Instytutu Badań Literackich Polskiej Akademii Nauk
Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka, lata 2010-2014, Priorytet 2. Infrastruktura strefy B + R ; Unia Europejska. Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego
Jul 9, 2024
Oct 3, 2014
5042
https://rcin.org.pl./publication/65752
Edition name | Date |
---|---|
Antonik D. - Autor jako marka | Jul 9, 2024 |
Olszewski, Tomasz S. Markowski, Ryszard
Antonik, Dominik
Antonik, Dominik
Antonik, Dominik