Advanced search
Advanced search
Advanced search
Advanced search
Advanced search
Instytut Badań Literackich ; Fundacja Akademia Humanistyczna
1. Arien Halfeleven, Pan Severus czyli wędrówki po lochach (i nie tylko) we dwunastu (bóg dał, wena pozwoliła) strofach wierszem, http://forum.mirriel.net/viewtopic.php?t=456 (20.04.2012).
2. Dawidowicz-Chymkowska Olga (2009) Fan fiction. O życiu literackim w internecie, w: Tekst (w) sieci, red. A. Gumkowska, Warszawa: Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne.
3. Grossman Lev (2011) The Boy Who Lived Forever, w: „Time”, http:/www.time.com/time/arts/article/o,8599,2081784,00.html (15.08.2012).
4. Jenkins Henry (1992) Textual Poachers television fans & participatory culture, New York: Routledge.
5. Jenkins Henry (2007) Kultura konwergencji, Warszawa: Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne.
6. Kaczmarczyk Michał, Rott Dariusz (2013) Problemy konwergencji mediów, Sosnowiec-Praga: Humanitas.
7. Nacher Anna, Gulik Michał, Kaucz Paulina (2011) Post-teorie i re-praktyki. Wprowadzenie do remiksu, w: Remiks. Teorie i praktyki, red. M. Gulik, P. Kaucz, L. Onak, Kraków: Hub Wydawniczy Rozdzielczość Chleba.
8. Perzyńska Anna (2013a) Opowiadać dalej – fanfiki, mashupy, uniwersa – alternatywa i konwergencja, w: Problemy konwergencji mediów, t. 1, red. M. Kaczmarczyk, D. Rott, Sosnowiec-Praga: Humanitas.
9. Perzyńska Anna (2013b) „Zaplątani” bracia Grimm, w: Grimm: potęga dwóch braci, red. W. Kostecka, Warszawa, ASPRA-JR.
10. Perzyńska Anna (2013c) Życie w słowach, czyli pożytki z aktywnego czytania, „Rocznik Humanistyka XXI wieku” 2013, nr 1 (4), http://www.humanistykaxxi.waw.pl/web_documents/humanistyka_xxi_wieku_2013.pdf (30.06.2013).
11. Perzyńska Anna (2016) Profesjonalizacja fanów – od fan fiction do teatru muzycznego, w: Komunikacja w świecie 2.0. Wpływ kultury współuczestnictwa na język i sztukę, red. A.A. Niekrewicz, B. Walczak, J. Żurawska-Chaszczewska, Gorzów Wielkopolski: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Jakuba z Paradyża w Gorzowie Wielkopolskim.
12. Siuda Piotr (2008) Fani jako specyficzna „subkultura konsumpcji”. Pomiędzy fanatyczną konsumpcją a oporem przeciwko konsumeryzmowi, w: „Czas ukoi nas?”. Jakość życia i czas wolny we współczesnym społeczeństwie, red. W. Muszyński, Toruń: Wydawnictwo Adam Marszałek.
13. Siuda Piotr (2010) Cierpliwość fana fantastyki. O tym, czy fan to marionetka czy partyzant, „Kultura i społeczeństwo”, rok LIV, nr 2.
14. Siuda Piotr (2007) Fanfiction – zjawisko z kręgu medialnych fandomów w: (Kon)teksty kultury medialnej. Analizy i interpretacje, red. M. Sokołowski, Olsztyn: Zakład ALGRAF.
15. Słownik języka polskiego, http://sjp.pwn.pl/szukaj/oryginalno%C5%9B%C4% 87 (12.12.2013).
16. Storey John (2003) Studia kulturowe i badania kultury popularnej. Teorie i metody, Kraków: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego.
17. Tushnet Rebecca (1997) Using Law and Identity to Script Cultural Production: Legal Fictions: Copyright, Fan fiction, and a New Common Law, „Loyola of Los Angeles Entertainment Law Journal” nr 17, s. 651-655, http://digitalcommons.lmu.edu/cgi/viewcontent.cgi?article=1347&context=elr (28.11.2013).
18. Wikipedia, http://en.wikipedia.org/wiki/Fan_fiction (02.04.2012).
Prace Centrum Humanistyki Cyfrowej
oai:rcin.org.pl:62984 ; 10.18318/978-83-65573-14-8.13
Copyright-protected material. May be used within the limits of statutory user freedoms
Institute of Literary Research of the Polish Academy of Sciences
Oct 2, 2020
Sep 13, 2017
1118
https://rcin.org.pl./publication/82897
Edition name | Date |
---|---|
Perzyńska A. - Literackie zabawy w środowiskach fanowskich. Studium przypadku | Oct 2, 2020 |