Zarząd Główny Towarzystwa Literackiego im. Adama Mickiewicza ; Instytut Badań Literackich
24 cm ; Tekst pol., streszcz. ang.
1. F. Braudel, Historia i trwanie, przeł. B. Geremek, przedm. B. Geremek, W. Kula, Warszawa 1971.
2. S. Bortnowski, Jak zmienić polonistykę szkolną?, Warszawa 2009.
3. B. Chrząstowska, Autor, dzieło, poetyka. Problemy interpretacji w szkole, w: Metodyka literatury, t. 2, wyb., wstęp J. Pachecka, A. Piątkowska, K. Sałkiewicz, Warszawa 2002, s. 89 i n.
4. „Gazeta Wyborcza” 2008, 24 VII.
5. M. Gladwell, Poza schematem. Sekrety ludzi sukcesu, przeł. R. Śmietana, Kraków 2009, s. 80 i n.
6. J. Hartman, Szkoła buja w obłokach, „Gazeta Wyborcza”, 9 IV 2009.
7. M. Handke, Dojrzałość z kluczem, „Tygodnik Powszechny” 2009, nr 22.
8. A. Janus-Sitarz, Przyjemność i odpowiedzialność w lekturze, Kraków 2009.
9. H. Markiewicz, Resentymenty i utopia, „Tygodnik Powszechny” 2009, nr 35.
10. M. P. Markowski, Raport z oblężonego miasta, Tygodnik Powszechny” 2009, nr 32.
11. „Wiadomości. Głosy. Rozmowy o szkole” 2009, nr 10.
oai:rcin.org.pl:70134 ; 2080-0851 ; 10.18318/wiekxix.2010.16
IBL PAN, call no. P.I.1269 ; click here to follow the link
Copyright-protected material. May be used within the limits of statutory user freedoms
Adam Mickiewicz Literary Society
Library of the Institute of Literary Research PAS
Ministry of Science and Higher Education ; Activities popularizing science (DUN)
Dec 20, 2022
Apr 9, 2019
124
https://rcin.org.pl./publication/81212
Barańska, Marta
Jelínek, Edvard (1855–1897)
Gołuński, Mirosław Kładź, Marta
Wiśniewska, Iwona
Towarzystwo Literackie im. Adama Mickiewicza
Towarzystwo Literackie im. Adama Mickiewicza
Szypowska, Irena
Moreno-Szypowska, Jadwiga Clea