1. G.C. Argan, Storia dell'arte italiana, Firenze 1968, t. 1, s. 223.
2. X. Barral i Altet, Mosaico parietale, w: Lapittura in Italia. L'altomedioevo, Milano 1994, s. 462.
3. J. Hani, Symbolika świątyni chrześcijańskiej, Kraków 1998, s. 31.
4. G. Kress, Th. van Leeuven, How to read images, London-New York 1996, s. 44.
5. J. Lalewicz, Przedstawianie i znaczenie. Próba analizy semiologicznej rysunku, Gdańsk 1995, s. 58.
6. P.J. Nordhagen, Mosaic, w: New Encyclopaedia Britannica, London 1976, t. 15, s. 462-474.
7. J. Pelc, Emblemat, hasło w: Słownik literatury staropolskiej, Wrocław 1990, s. 162.
8. M. Rzepińska, Historia koloru w dziejach malarstwa europejskiego, Kraków 1983, s. 116.
9. W. Tatarkiewicz, Historia estetyki, Warszawa 1989, t. 1-2.
oai:rcin.org.pl:59029 ; 0867-0633
IBL PAN, call no. P.I.2524 ; kliknij tutaj, żeby przejść
Copyright-protected material. May be used within the limits of statutory user freedoms
Institute of Literary Research of the Polish Academy of Sciences
Library of the Institute of Literary Research PAS
Programme Innovative Economy, 2010-2014, Priority Axis 2. R&D infrastructure ; European Union. European Regional Development Fund
2 paź 2020
28 cze 2016
800
https://rcin.org.pl./publication/76127
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Grabowska K. - Przemieniony Rawenną. Różewicza poetycka kontemplacja światła | 2 paź 2020 |
Skolasińska, Agnieszka
Sanaeva, Galina