24 cm ; Tekst pol., streszcz. ang.
1. Apokalipsa według McCarthy’ego, http://esensja.stopklatka.pl/ksiazka/publicystyka/tekst.html?id=5637&strona=2strony [stan z dnia 3 września 2013 r.].
2. J. Dovey, H. W. Kennedy, Kultura gier komputerowych, tłum. T. Macios, Kraków 2011, s. 187.
3. Jawne Sny, http://jawnesny.pl/2013/07/pierwszy-i-ostatni/ [stan z dn. 3 września 2013 r.].
4. The Last of Us, Why Joel made the right choice at the end [Spoilers!], http://www.reddit.com/r/FanTheories/comments/1gmv8z/ [stan z dn. 5 września 2013 r.].
5. M. Logarta, The Last of Us is beautifully heartbreaking, http://www.gmanetwork.com/news/story/314666/scitech/reviews/game-review-the-last-of-us-isbeautifully-heartbreaking [stan z dn. 3 września 2013 r.].
6. C. McCarthy, Droga, tłum. R. Sudoł, Kraków 2008.
7. J. Murray, Od gry-opowiadania do cyberdramy, tłum. M. Filiciak, w: Światy z pikseli, red. M. Fliciak, Warszawa 2010, s. 76.
8. P. Piekart, Last of Us - recenzja, http://playingdaily.pl/2013/07/30/the-last-of-us-recenzja/ [stan z dn. 3 września 2013 r.].
9. Rozważania przy rekonstruowaniu rekonstrukcji. O tym jak wiek XIX w "Lodzie" Jacka Dukaja zbudowano, w: Przerabianie XIX wieku, red. E. Paczoska, B. Szleszyński, Warszawa 2011, s. 144-178.
10. P. Schreiber, Pełne zanurzenie (1), http://jawnesny.pl/2011/09/pelne-zanurzenie/ [stan z dn. 2 września 2013 r.].
11. O. Szefczyk, Czas postapokalipsy, "Polityka" nr 2915 z dn. 10 lipca 2013 r., s. 76.
12. M. Walkiewicz, Początek końca, http://www.filmweb.pl/reviews/Pocz%C4%85tek+ko%C5%84ca-14407[stan z dnia 3 września 2013 r.].
13. Z. Wałaszewski, Audiowizualność gier komputerowych, w: Kulturotwórcza funkcja gier, red. A. Surdyk, J. Szeja, Poznań 2007, s. 230.
Artykuł recenzyjny (recenzja naukowa)
oai:rcin.org.pl:55033 ; 1507-4153
IBL PAN, sygn. P.I.2795 ; click here to follow the link
Prawa zastrzeżone - dostęp nieograniczony
Instytut Badań Literackich Polskiej Akademii Nauk
Biblioteka Instytutu Badań Literackich Polskiej Akademii Nauk
Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka, lata 2010-2014, Priorytet 2. Infrastruktura strefy B + R ; Unia Europejska. Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego
Sep 1, 2022
Jul 15, 2015
640
https://rcin.org.pl./publication/75091
Edition name | Date |
---|---|
Szleszyński B. - Jak przeżyć traumę apokalipsy i odzyskać wiarę w ludzi (w grze "The Last of Us") | Sep 1, 2022 |
Bojarska, Katarzyna
Ławski, Jarosław Mariusz
Ławski, Jarosław