1. R. Barthes, Mitologie, Warszawa 2000, s. 85.
2. W. Benjamin, Dzieło sztuki w dobie reprodukcji technicznej, w: Anioł historii, red. H. Orłowski, Poznań 1996, s. 235-236.
3. J. Derrida, Dissemination, Chicago 1981, s. 355.
4. R. Deutsche, Krzysztof Wodiczko's Homeless Projection and the Site of Urban "Revitalization", "October" 1986 nr 38, s. 66.
5. H. Foster, What's New About the Neo-Avantgarde?, "October" 1994 nr 70, s. 122.
6. W. Grasskamp, Niemandsland, w: Bodenlos, red. K. Bussman, Stuttgart 1993, s. 44.
7. A. Turowski, Foksal Gallery Documents, "October" 1984 nr 30, s. 61.
8. K. Wodiczko, Public Projections, "October" 1986 nr 38, s. 43.
9. K. Wodiczko, Sztuka publiczna. Wybór tekstów i prac, Warszawa 1995, s. 117.
oai:rcin.org.pl:59024 ; 0867-0633
IBL PAN, call no. P.I.2524 ; kliknij tutaj, żeby przejść
Copyright-protected material. May be used within the limits of statutory user freedoms
Institute of Literary Research of the Polish Academy of Sciences
Library of the Institute of Literary Research PAS
Programme Innovative Economy, 2010-2014, Priority Axis 2. R&D infrastructure ; European Union. European Regional Development Fund
2 paź 2020
28 cze 2016
266
https://rcin.org.pl./publication/74128
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Spieker S. - "Żywe archiwa": pamięć publiczna, zaszczepianie treści, kontekst (Libera, Haacke, Wodiczko) | 2 paź 2020 |
Rybicka, Elżbieta
Maciejewski, Janusz Żukowska, Maria Helena Giebułtowski, Jerzy
Orska, Joanna