Wyszukiwanie zaawansowane
Wyszukiwanie zaawansowane
Wyszukiwanie zaawansowane
Wyszukiwanie zaawansowane
Wyszukiwanie zaawansowane
1. R. Barthes, Mitologie, Warszawa 2000, s. 85.
2. W. Benjamin, Dzieło sztuki w dobie reprodukcji technicznej, w: Anioł historii, red. H. Orłowski, Poznań 1996, s. 235-236.
3. J. Derrida, Dissemination, Chicago 1981, s. 355.
4. R. Deutsche, Krzysztof Wodiczko's Homeless Projection and the Site of Urban "Revitalization", "October" 1986 nr 38, s. 66.
5. H. Foster, What's New About the Neo-Avantgarde?, "October" 1994 nr 70, s. 122.
6. W. Grasskamp, Niemandsland, w: Bodenlos, red. K. Bussman, Stuttgart 1993, s. 44.
7. A. Turowski, Foksal Gallery Documents, "October" 1984 nr 30, s. 61.
8. K. Wodiczko, Public Projections, "October" 1986 nr 38, s. 43.
9. K. Wodiczko, Sztuka publiczna. Wybór tekstów i prac, Warszawa 1995, s. 117.
oai:rcin.org.pl:59024 ; 0867-0633
IBL PAN, sygn. P.I.2524 ; kliknij tutaj, żeby przejść
Prawa zastrzeżone - dostęp nieograniczony
Instytut Badań Literackich Polskiej Akademii Nauk
Biblioteka Instytutu Badań Literackich Polskiej Akademii Nauk
Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka, lata 2010-2014, Priorytet 2. Infrastruktura strefy B + R ; Unia Europejska. Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego
2 paź 2020
28 cze 2016
274
https://rcin.org.pl./publication/74128
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Spieker S. - "Żywe archiwa": pamięć publiczna, zaszczepianie treści, kontekst (Libera, Haacke, Wodiczko) | 2 paź 2020 |
Rybicka, Elżbieta
Maciejewski, Janusz Żukowska, Maria Helena Giebułtowski, Jerzy
Orska, Joanna