Wyszukiwanie zaawansowane
Wyszukiwanie zaawansowane
Wyszukiwanie zaawansowane
Wyszukiwanie zaawansowane
Wyszukiwanie zaawansowane
1. J. Brzeziński, Czy potrzebny jest nam uniwersytet w zbójeckich czasach? „Odra” 2002 nr 11.
2. H.A. Giroux, Resisting Difference: Cultural Studies and the Discourse of Critical Pedagogy, w: Cultural Studies, wyd. L. Grossberg, C. Nelson, P.A. Treichler, New York, London 1992.
3. M. Inglot, T. Patrzałek, Nad kanonem literackim w szkole, Wiedza o literaturze i edukacja. Księga referatów Zjazdu Polonistów Warszawa 1995, Warszawa 1996.
4. M. Kwiatkowska-Ratajczak, Jedna czy dwie polonistyki? Dyskusja o edukacji na Zjeździe Polonistów, Wiedza o literaturze i edukacja. Księga referatów Zjazdu Polonistów Warszawa 1995, Warszawa 1996. s. 961-963.
5. V.B. Leitch, Figuring (in) Institutions, w: tenże Cultural Criticism, Literary Theory, Poststructuralism, New York 1992.
6. J.F. Lyotard, Kondycja ponowoczesna. Raport o stanie wiedzy, przekł. M. Kowalska, J. Migasiński, Warszawa 1997, s. 119.
7. J.F. Loytard, Pismo w sprawie nauczania filozofii, w: Postmodernizm dla dzieci. Korespondencje 1982-198S, przekł. J. Migasiński, Warszawa 1998, s. 132, 133, 135.
8. S. Magala, Akademie dla nomadów, „Odra” 2002 nr 10.
9. Z. Melosik, Postmodernistyczne kontrowersje wokół edukacji, Toruń-Poznań 1995, s. 44-46.
10. L.A. Montrose, Badania nad Renesansem: poetyka i polityka kultury, przeł. M.P. Markowski, w: Współczesna teoria badań literackich za granicą. Antologia, t. IV, cz. 2, oprac. H. Markiewicz, Kraków 1996, s. 146, 147.
11. J. Prokop, Kanon literacki i pamięć zbiorowa, Wiedza o literaturze i edukacja. Księga referatów Zjazdu Polonistów Warszawa 1995, Warszawa 1996.
12. R. Rorty, Etyka zasad i etyka wrażliwości, przeł. D. Abriszewska, przekład przejrzał A. Szahaj, „Teksty Drugie” 2002 nr 1-2.
13. G. Steiner, Maîtres et disciples, tłum. z ang. P.E. Dauzat, Paryż 2003.
14. G. Steiner, Rzeczywiste obecności, przekł. O. Kubińska, Gdańsk 1997, s. 7.
15. G. Steiner, C. Ladjali, Éloge de la transmission. Le maître et élève, Paris 2003.
16. T. Szkudlarek, Wiedza i wolność w pedagogice amerykańskiego postmodernizmu, Kraków 1993, s. 117-120,248-261.
17. Uniwersytet. Model do składania, „ResPublica Nowa” 2002.
oai:rcin.org.pl:53494 ; 0867-0633
IBL PAN, sygn. P.I.2524 ; kliknij tutaj, żeby przejść
Prawa zastrzeżone - dostęp nieograniczony
Instytut Badań Literackich Polskiej Akademii Nauk
Biblioteka Instytutu Badań Literackich Polskiej Akademii Nauk
Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka, lata 2010-2014, Priorytet 2. Infrastruktura strefy B + R ; Unia Europejska. Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego
6 lis 2024
6 maj 2015
560
https://rcin.org.pl./publication/69058
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Rybicka E. - Libido sciendi w Instytucie. Kilka uwag w sprawie edukacji | 6 lis 2024 |
Leszczyńska-Skowron, Klara
Rybicka, Elżbieta
Rybicka, Elżbieta
Rybicka, Elżbieta