Advanced search
Advanced search
Advanced search
Advanced search
Advanced search
1. E. van Alphen, Zabawa w Holokaust, „Literatura na Święcie” 2004 nr 1-2, s. 217-243.
2. C. Boltanski, Rozmowa z Tamar Garb (Phaidon). Materiały prasowe towarzyszące wystawie Revenir Christiana Boltanskiego w Centrum Sztuki Współczesnej Zamek Ujazdowski w Warszawie, wrzesień-listopad 2001.
3. H. Friedel, Reading Pictures - Possible Access to Gerhard Richter’s Atlas, kat. wyst. w Kawamura Memorial Museum of Art, March 31 - May 27, 2001, s. 25-32.
4. E. Gorządek, Świadectwo negatywu, kat. wyst. Centrum Sztuki Współczesnej Zamek Ujazdowski w Warszawie, 5 marca - 18 kwietnia 2004, strony nienumerowane, Warszawa 2004.
5. P. Piotrowski, Znaczenia modernizmu. W stronę historii sztuki polskiej po 1945 roku, Poznań 1999, s. 246.
6. G. Richter, Atlas der Fotos, Collagen und Skizzen, kat. wyst. w Städtische Galerie im Lenbachhaus, München, 8. April - 21. Juni 1998, Köln 1997.
7. S. Sontag, W platońskiej jaskini, w: O fotografii, Warszawa 1986, s. 23-4.
8. A. Turowski, Budowniczowie świata. Z dziejów radykalnego modernizmu w sztuce polskiej, Kraków 2000, s. 228.
oai:rcin.org.pl:52976 ; 0867-0633
IBL PAN, call no. P.I.2524 ; click here to follow the link
Copyright-protected material. May be used within the limits of statutory user freedoms
Institute of Literary Research of the Polish Academy of Sciences
Library of the Institute of Literary Research PAS
Programme Innovative Economy, 2010-2014, Priority Axis 2. R&D infrastructure ; European Union. European Regional Development Fund
Oct 2, 2020
Mar 24, 2015
1613
https://rcin.org.pl./publication/69038
Edition name | Date |
---|---|
Mazur A. - Negatywne świadectwo. Fotograficzna konkretyzacja pamięci Holokaustu | Oct 2, 2020 |
Mazur, Adam Pawluk, Rafał
Laub, Dori Łysak, Tomasz
Lang, Berel
Bielik-Robson, Agata