Wyszukiwanie zaawansowane
Wyszukiwanie zaawansowane
Wyszukiwanie zaawansowane
Wyszukiwanie zaawansowane
Wyszukiwanie zaawansowane
1. R. Rorty, Konsekwencje pragmatyzmu, przeł. C. Karkowski, Warszawa 1998.
2. E. Szczęsna, Poetyka reklamy, Warszawa 2001.
3. J. Warchala, Porozmawiajmy o reklamie, czyli kilka uwag na marginesie „Poetyki reklamy” Ewy Szczęsnej, „Teksty Drugie” 2004 nr 1-2, s. 202-217.
oai:rcin.org.pl:52928 ; 0867-0633
IBL PAN, sygn. P.I.2524 ; kliknij tutaj, żeby przejść
Prawa zastrzeżone - dostęp nieograniczony
Instytut Badań Literackich Polskiej Akademii Nauk
Biblioteka Instytutu Badań Literackich Polskiej Akademii Nauk
Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka, lata 2010-2014, Priorytet 2. Infrastruktura strefy B + R ; Unia Europejska. Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego
17 mar 2022
24 mar 2015
696
https://rcin.org.pl./publication/68944
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Szczęsna E. - Utracona tożsamość | 17 mar 2022 |
Warchala, Jacek
Sawicki, Ludwik (1893–1972)
Sawicki, Ludwik (1893–1972)
Krukowski, Stefan (1890–1982)