Advanced search
Advanced search
Advanced search
Advanced search
Advanced search
1. R. Rorty, Konsekwencje pragmatyzmu, przeł. C. Karkowski, Warszawa 1998.
2. E. Szczęsna, Poetyka reklamy, Warszawa 2001.
3. J. Warchala, Porozmawiajmy o reklamie, czyli kilka uwag na marginesie „Poetyki reklamy” Ewy Szczęsnej, „Teksty Drugie” 2004 nr 1-2, s. 202-217.
oai:rcin.org.pl:52928 ; 0867-0633
IBL PAN, call no. P.I.2524 ; click here to follow the link
Copyright-protected material. May be used within the limits of statutory user freedoms
Institute of Literary Research of the Polish Academy of Sciences
Library of the Institute of Literary Research PAS
Programme Innovative Economy, 2010-2014, Priority Axis 2. R&D infrastructure ; European Union. European Regional Development Fund
Mar 17, 2022
Mar 24, 2015
696
https://rcin.org.pl./publication/68944
Edition name | Date |
---|---|
Szczęsna E. - Utracona tożsamość | Mar 17, 2022 |
Pieczerak, J.
Bogdanowicz, E.
M, G.
Warkowska-Dratnal, H. Powłoka, A.
Raczyński, J.
Warkowska-Dratnal, H. Powłoka, A.