1. S. Dąbrowski, O panegiryku, "Przegląd Humanistyczny" 1966, z. 3, s. 106-107.
2. H. Dziechcińska, Panegiryk, w: Słownik literatury staropolskiej. Średniowiecze, renesans, barok, red. T. Michałowska, Wrocław 1998, s. 613.
3. M. Głowiński, Poetyka wobec tekstów nieliterackich, w: idem, Narracje literackie i nieliterackie, Kraków 1997, s. 220.
4. M. Głowiński, Świadectwa i style odbioru, w: idem, Dzieło wobec odbiorcy. Szkice z komunikacji literackiej, Kraków 1998, s. 147.
5. P. H. Lewiński, Retoryka reklamy, Wrocław 1999.
6. J. Platt, Panegiryk, w: Słownik literatury polskiego oświecenia, red. T. Kostkiewiczowa, Wrocław 1991, s. 391.
7. E. Szczęsna, Poetyka reklamy, Warszawa 2001, s. 126-127.
8. D. Śnieżko, Dwudziestowieczna sytuacja panegiryczna, w: Rozgrywanie światów. Formy perswazji w kulturze współczesnej, red. I. Iwasiów, J. Madejski, Szczecin 1994, s. 69.
9. J. Ziomek, Retoryka opisowa, Wrocław 1990, s. 189-193.
oai:rcin.org.pl:56621 ; 1507-4153
IBL PAN, call no. P.I.2795 ; kliknij tutaj, żeby przejść
Copyright-protected material. May be used within the limits of statutory user freedoms
Institute of Literary Research of the Polish Academy of Sciences
Library of the Institute of Literary Research PAS
Programme Innovative Economy, 2010-2014, Priority Axis 2. R&D infrastructure ; European Union. European Regional Development Fund
27 paź 2021
8 paź 2015
5055
https://rcin.org.pl./publication/68772
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Michałowski P. - Hiperbola w reklamie i panegiryku | 27 paź 2021 |
Warchala, Jacek
Szczęsna, Ewa