Projekty RCIN i OZwRCIN

Obiekt

Tytuł: Hiperbola w reklamie i panegiryku

Twórca:

Michałowski, Piotr ORCID

Data wydania/powstania:

2003

Typ zasobu:

Text

Inny tytuł:

Napis, Seria IX (2003)

Wydawca:

Wydawnicwto DiG

Miejsce wydania:

Warszawa

Opis:

24 cm ; Pol. text

Typ obiektu:

Journal/Article

Bibliografia:

1. S. Dąbrowski, O panegiryku, "Przegląd Humanistyczny" 1966, z. 3, s. 106-107.
2. H. Dziechcińska, Panegiryk, w: Słownik literatury staropolskiej. Średniowiecze, renesans, barok, red. T. Michałowska, Wrocław 1998, s. 613.
3. M. Głowiński, Poetyka wobec tekstów nieliterackich, w: idem, Narracje literackie i nieliterackie, Kraków 1997, s. 220.
4. M. Głowiński, Świadectwa i style odbioru, w: idem, Dzieło wobec odbiorcy. Szkice z komunikacji literackiej, Kraków 1998, s. 147.
5. P. H. Lewiński, Retoryka reklamy, Wrocław 1999.
6. J. Platt, Panegiryk, w: Słownik literatury polskiego oświecenia, red. T. Kostkiewiczowa, Wrocław 1991, s. 391.
7. E. Szczęsna, Poetyka reklamy, Warszawa 2001, s. 126-127.
8. D. Śnieżko, Dwudziestowieczna sytuacja panegiryczna, w: Rozgrywanie światów. Formy perswazji w kulturze współczesnej, red. I. Iwasiów, J. Madejski, Szczecin 1994, s. 69.
9. J. Ziomek, Retoryka opisowa, Wrocław 1990, s. 189-193.

Czasopismo/Seria/cykl:

Napis

Tom:

IX

Strona pocz.:

219

Strona końc.:

228

Szczegółowy typ zasobu:

Article : original article

Format:

application/pdf

Identyfikator zasobu:

oai:rcin.org.pl:56621 ; 1507-4153

Źródło:

IBL PAN, call no. P.I.2795 ; kliknij tutaj, żeby przejść

Język:

pol

Prawa:

Rights Reserved - Free Access

Zasady wykorzystania:

Copyright-protected material. May be used within the limits of statutory user freedoms

Digitalizacja:

Institute of Literary Research of the Polish Academy of Sciences

Lokalizacja oryginału:

Library of the Institute of Literary Research PAS

Dofinansowane ze środków:

Programme Innovative Economy, 2010-2014, Priority Axis 2. R&D infrastructure ; European Union. European Regional Development Fund

Dostęp:

Open

Kolekcje, do których przypisany jest obiekt:

Data ostatniej modyfikacji:

27 paź 2021

Data dodania obiektu:

8 paź 2015

Liczba pobrań / odtworzeń:

5055

Wszystkie dostępne wersje tego obiektu:

https://rcin.org.pl./publication/68772

Wyświetl opis w formacie RDF:

RDF

Wyświetl opis w formacie RDFa:

RDFa

Wyświetl opis w formacie OAI-PMH:

OAI-PMH

Nazwa wydania Data
Michałowski P. - Hiperbola w reklamie i panegiryku 27 paź 2021
×

Cytowanie

Styl cytowania:

Ta strona wykorzystuje pliki 'cookies'. Więcej informacji