Wydaw. IFiS PAN [Instytutu Filozofii i Socjologii Polskiej Akademii Nauk]
oai:rcin.org.pl:41750 ; 83-7388-060-7
IFiS PAN, sygn. P.79038 ; kliknij tutaj, żeby przejść
Prawa zastrzeżone - dostęp nieograniczony
Instytut Filozofii i Socjologii Polskiej Akademii Nauk
Połączone biblioteki WFiS UW, IFiS PAN i PTF
Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka, lata 2010-2014, Priorytet 2. Infrastruktura strefy B + R ; Unia Europejska. Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego
25 lip 2023
10 mar 2014
771
https://rcin.org.pl./publication/59718
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Sawiński, Zbigniew, Źródła rozwoju metodologii badań marketingowych | 25 lip 2023 |
Sawiński, Zbigniew
Sztabiński, Paweł B. Sztabiński, Franciszek Sawiński, Zbigniew
Sztabiński, Paweł B. Sztabiński, Franciszek Sawiński, Zbigniew
Sztabiński, Paweł B. Sztabiński, Franciszek Sawiński, Zbigniew
Sztabiński, Paweł B. Sztabiński, Franciszek Sawiński, Zbigniew
Anuszewska, Izabella