• Wyszukaj w całym Repozytorium
  • Piśmiennictwo i mapy
  • Archeologia
  • Baza Młynów
  • Nauki przyrodnicze

Szukaj w Repozytorium

Jak wyszukiwać...

Wyszukiwanie zaawansowane

Szukaj w Piśmiennictwo i mapy

Jak wyszukiwać...

Wyszukiwanie zaawansowane

Szukaj w Archeologia

Jak wyszukiwać...

Wyszukiwanie zaawansowane

Szukaj w Baza Młynów

Jak wyszukiwać...

Wyszukiwanie zaawansowane

Szukaj w Nauki przyrodnicze

Jak wyszukiwać...

Wyszukiwanie zaawansowane

Projekty RCIN i OZwRCIN

Obiekt

Tytuł: When to stop collecting data on ship movements?

Twórca:

Laulajainen, Risto

Data wydania/powstania:

2013

Typ zasobu:

Tekst

Inny tytuł:

Geographia Polonica Vol. 86 No. 2 (2013)

Wydawca:

IGiPZ PAN

Miejsce wydania:

Warszawa

Opis:

24 cm

Typ obiektu:

Czasopismo/Artykuł

Bibliografia:

1. Coulson E.C., 1991. A guide for tanker brokers. London: Clarkson Research Studies Ltd., 166 pp.
2. Grammenos C.Th. (ed.), 2010. The handbook of maritime economics and business. 2nd edn., London: Lloyd's List, 1062 pp.
3. Isserlis L., 1938. Tramp shipping cargoes and freights. Journal of the Royal Statistical Society, vol. 101, pt. 1, pp. 53–146.
4. Laulajainen R., Holgersson Th., Strömberg A-B., 2001. Operating panamax dry bulk carriers on the seven seas. Gothenburg: Gothenburg School of Economics and Commercial Law, 296 pp.
5. Laulajainen R., 2006. The geographical foundations of dry bulk shipping. Gothenburg: Gothenburg School of Business, Economics and Law, 262 pp
6. Laulajainen R., 2009. Route choice by VLCCs from Middle East Gulf to North Atlantic. Ocean Economics Review of China, vol. 3, (Oct.) pp 2-31.
7. Laulajainen R., 2010. Geography sets the tone to tramp routing. International Journal of Shipping and Transport Logistics, vol. 2, no. 4, pp. 364-382.
http://dx.doi.org/10.1504/IJSTL.2010.035500 -
8. Laulajainen R., 2011. Oil product tanker geography with emphasis on the Handysize segment. Fennia, vol. 189, no. 1, pp. 1–19.
9. Laulajainen R., 2012a. Oil transit ports, the foreland concept revisited. Transportation Economics and Logistics Review, vol. 3 (Sept.) pp. 1-23.
10. Laulajainen R., 2012b. Tanker foreland regionalization (with full trading matrices). [Submitted to] Maritime Policy and Management.
11. LMIU, 2004. LMIU Vessel Data. London: Lloyd's Marine Intelligence Unit.
12. LMIU Vessel Data, 2004. Lloyd's Marine Intelligence Unit. London
13. Neste OIL, 2004. Neste Oil, Helsinki.
14. Nossum B., 1996. The evolution of dry bulk shipping 1945-1990. Oslo: Fearnleys, 346 pp.
15. Saigol L., 2012. Syria defies oil embargo with Iranian help. Financial Times, 18 May 2012, 5.
16. Sargent A.J., 1930. Seaways of the empire: notes of the geography of transport. 2nd edn. rev., London: A. & C. Black, 145 pp.
17. Stopford M., 2009. Maritime economics. 3rd edn., London-New York: Routledge, 815 pp.
http://dx.doi.org/10.4324/9780203891742 -
18. Talley W. K., 2009. Port economics. London-New York: Routledge, 208 pp.
19. Un COMTRADE, 2004. United Nations Commodity Statistics Database. SITC 333 and 334. New York.
20. Verlaque Ch., 1975. Géographie des transports maritimes. Paris: Doin, 437 pp.
21. Vigarié A., 1979. Ports de commerce et vie littorale. Collection. Hachette Université, vol. 28, Paris: Hachette, 492 pp.
22. WIKIPEDIA, 2012a. Port of Rotterdam. http://en.wikipedia.org/wiki/Port_of_Rotterdam [8 October 2012].
23. WIKIPEDIA, 2012b. Port of Singapore. http://en.wikipedia.org/wiki/Port_of_Singapore [8 October 2012].

Czasopismo/Seria/cykl:

Geographia Polonica

Tom:

86

Zeszyt:

2

Strona pocz.:

125

Strona końc.:

135

Szczegółowy typ zasobu:

Artykuł

Format:

Rozmiar pliku 0,9 MB ; application/pdf

Identyfikator zasobu:

10.7163/GPol.2013.13 ; oai:rcin.org.pl:33937

Źródło:

CBGiOS. IGiPZ PAN, sygn.: Cz.2085, Cz.2173, Cz.2406 ; kliknij tutaj, żeby przejść

Język:

eng

Prawa:

Prawa zastrzeżone - dostęp nieograniczony

Zasady wykorzystania:

Zasób chroniony prawem autorskim. Korzystanie dozwolone w zakresie określonym przez przepisy o dozwolonym użytku.

Digitalizacja:

Instytut Geografii i Przestrzennego Zagospodarowania Polskiej Akademii Nauk

Lokalizacja oryginału:

Centralna Biblioteka Geografii i Ochrony Środowiska Instytutu Geografii i Przestrzennego Zagospodarowania PAN

Dofinansowane ze środków:

Unia Europejska. Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego ; Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka, lata 2010-2014, Priorytet 2. Infrastruktura strefy B + R

Dostęp:

Otwarty

Obiekty Podobne

×

Cytowanie

Styl cytowania:

Ta strona wykorzystuje pliki 'cookies'. Więcej informacji