Wyszukiwanie zaawansowane
Wyszukiwanie zaawansowane
Wyszukiwanie zaawansowane
Wyszukiwanie zaawansowane
Wyszukiwanie zaawansowane
The creation of "formative paraphrases" in the texts of advertisements (in the context of remarks about the word formation of non-standard languages) ; Slavia Meridionalis : studia slavica et balcanica. [T.] 9, Słowotwórstwo języków niestandardowych (2009) ; Slavia Meridionalis. [T.] 9 (2009)
Polska Akademia Nauk. Instytut Slawistyki ; Maldžieva, Vâra : Red. tomu
Slawistyczny Ośrodek Wydawniczy
Slavia Meridionalis. [T.] 9 (2009), s. [38]-46 ; Bibliogr. s. 45-46 ; Streszcz. ang.
kliknij tutaj, żeby przejść ; IS PAN, sygn. 26.31648
Prawa zastrzeżone - dostęp ograniczony
Instytut Slawistyki Polskiej Akademii Nauk
Biblioteka Instytutu Slawistyki PAN
Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka, lata 2010-2014, Priorytet 2. Infrastruktura strefy B + R ; Unia Europejska. Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego
7 gru 2021
29 maj 2013
208
https://rcin.org.pl./publication/46687
Rogowska-Cybulska, Ewa
Warchala, Jacek