Wyszukiwanie zaawansowane
Wyszukiwanie zaawansowane
Wyszukiwanie zaawansowane
Wyszukiwanie zaawansowane
Wyszukiwanie zaawansowane
Pamiętnik Literacki: Z. 1 (2022)
Instytut Badań Literackich Polskiej Akademii Nauk
Dofinansowano ze środków Ministra Kultury, Dziedzictwa Narodowego i Sportu pochodzących z Funduszu Promocji Kultury ; Streszcz. ang.
1. K. Bartoszyński, O lekturze wielokrotnej. „Pamiętnik Literacki” 1990, z. 4, s. 145-166.
2. A. Grabowski, Wiersz. Forma i sens. Kraków 1999.
3. J. Grądziel-Wójcik, Rozważania o wierszu. „Teksty Drugie” 2002, nr 4, s. 127-133.
4. J. Orska, Jak „działa” wiersz? O składni zdania awangardowego. „Forum Poetyki” 2017, nr 10, s. 110-131.
5. W. Sadowski, Wiersz wolny jako tekst graficzny. Kraków 2004.
6. Understanding Misunderstanding. Ed. T. Brzostowska-Tereszkiewicz, M. Rembowska-Płuciennik, B. Śniecikowska. T. 1: Cross-Cultural Translation; t. 2: Artistic Practices. Berlin 2019–2020.
oai:rcin.org.pl:234314 ; 0031-0514 ; 10.18318/pl.2022.1.20
IBL PAN, sygn. P.I.280 ; IBL PAN, sygn. P.I.30 ; kliknij tutaj, żeby przejść
Prawa zastrzeżone - dostęp nieograniczony
Instytut Badań Literackich Polskiej Akademii Nauk
Biblioteka Instytutu Badań Literackich Polskiej Akademii Nauk
24 kwi 2023
30 mar 2022
101
https://rcin.org.pl./publication/271420
Puda-Blokesz, Magdalena
Krawczyk-Tyrpa, Anna.
Deyke, K. Stoczkiewicz, A.