Wyszukiwanie zaawansowane
Wyszukiwanie zaawansowane
Wyszukiwanie zaawansowane
Wyszukiwanie zaawansowane
Wyszukiwanie zaawansowane
Pamiętnik Literacki: Z. 1 (2022)
Instytut Badań Literackich Polskiej Akademii Nauk
1. K. Bartoszyński, O lekturze wielokrotnej. „Pamiętnik Literacki” 1990, z. 4, s. 145-166.
2. A. Grabowski, Wiersz. Forma i sens. Kraków 1999.
3. J. Grądziel-Wójcik, Rozważania o wierszu. „Teksty Drugie” 2002, nr 4, s. 127-133.
4. J. Orska, Jak „działa” wiersz? O składni zdania awangardowego. „Forum Poetyki” 2017, nr 10, s. 110-131.
5. W. Sadowski, Wiersz wolny jako tekst graficzny. Kraków 2004.
6. Understanding Misunderstanding. Ed. T. Brzostowska-Tereszkiewicz, M. Rembowska-Płuciennik, B. Śniecikowska. T. 1: Cross-Cultural Translation; t. 2: Artistic Practices. Berlin 2019–2020.
oai:rcin.org.pl:234314 ; 0031-0514 ; 10.18318/pl.2022.1.20
IBL PAN, call no. P.I.280 ; IBL PAN, call no. P.I.30 ; kliknij tutaj, żeby przejść
Copyright-protected material. May be used within the limits of statutory user freedoms
Institute of Literary Research of the Polish Academy of Sciences
Library of the Institute of Literary Research PAS
24 kwi 2023
30 mar 2022
123
https://rcin.org.pl./publication/271420
Puda-Blokesz, Magdalena
Krawczyk-Tyrpa, Anna.
Deyke, K. Stoczkiewicz, A.