• Search in all Repository
  • Literature and maps
  • Archeology
  • Mills database
  • Natural sciences

Search in Repository

How to search...

Advanced search

Search in Literature and maps

How to search...

Advanced search

Search in Archeology

How to search...

Advanced search

Search in Mills database

How to search...

Advanced search

Search in Natural sciences

How to search...

Advanced search

RCIN and OZwRCIN projects

Object

Title: Przygotowanie nauczycieli biologii do nauczania i popularyzacji problemów ochrony przyrody i środowiska człowieka

Creator:

Stawiński, Wiesław

Date issued/created:

1984

Resource type:

Tekst

Contributor:

Zakład Ochrony Przyrody i Zasobów Naturalnych Polskiej Akademii Nauk

Publisher:

Państwowe Wydawnictwo Naukowe

Place of publishing:

Warszawa ; Kraków

Description:

21 cm ; bibliografia na stronach 27-28 ; ISSN 0009-6172

Type of object:

Czasopismo/Artykuł

References:

Bolsche D., Eulefeld G., Seybold H. 1980. Umwelterziehung. Neue Aufgaben für die Schule. München — Wien — Baltimore.
Cichy D. 1975. Poradnik metodyczny do realizacji materiału nauczania z ochrony przyrody w szkole średniej. Warszawa, Zakład Ochrony Przyrody PAN.
Cichy D. 1978. Problem ochrony i kształtowania środowiska w pracy szkoły. Warszawa, WSiP.
Cichy D., Stawiński W. 1975. Erzieherische und methodische Aspekte der Naturschutzproblematik im Unterricht in der Volksrepublik Polen. Mitt.d.s.Schullbiol. Berlin H. 16.I., 9—18.
Eulefeld G., Rodi D. (red.) 1978. Biologielehrerausbildung. Köln, Aulis Verlag.
Gawłowska J., Stawiński W. 1977. Poradnik do nauczania ochrony przyrody w szkole podstawowej. Liga Ochrony Przyrody — Zakład Zadrzewień i Zieleni, Warszawa.
Oblinger H. 1978. Die geländebiologische Ausbildung von Biologielehrern (W: I. Killermann, S. Klautke: Fachdidaktisches Studium in der Lehrerbildung. Biologie). München, Wyd. Oldenbourg, s. 201—211.
Stawiński W. 1977. Organizacja pracy nauczyciela i uczniów na lekcjach biologii. Roczn. Komisji Pedagogicznej PAN Kraków R. XXII s. 114—126.
Stawiński W. 1980/81. Metodyka prowadzenia seminariów i prac magisterskich z dydaktyki biologii. W: Materiały i sprawozdania. Wydawnictwa Naukowe WSP Kraków nr 6: 236—264.
Stawiński W. 1982. Znaczenie zajęć z dydaktyki biologii w kształceniu zawodowym nauczycieli biologii. Roczn. Nauk Dydakt. z. 81 Pr. Zool. IV Wydawnictwa Naukowe WSP Kraków, s. 53—71.
Stawiński W. 1983. Prace Zakładu Dydaktyki Biologii WSP w Krakowie na tle głównych kierunków rozwoju dydaktyki biologii w Polsce. W: Z badań nad problemami dydaktyki biologii. Wydawnictwa Naukowe WSP Kraków.
UNESCO German Commission for UNESCO. 1981. Environmental Education in Europe. Final Report. Environmental education in teacher training. Bonn s. 31—41.

Relation:

Chrońmy Przyrodę Ojczystą

Volume:

40

Issue:

2

Start page:

24

End page:

28

Detailed Resource Type:

Artykuł

Resource Identifier:

oai:rcin.org.pl:137630

Source:

Bibl. IOP PAN, sygn. F 2, II 293/cz, II 324/cz

Language:

pol

Language of abstract:

eng

Rights:

Licencja Creative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polska

Terms of use:

Zasób chroniony prawem autorskim. [CC BY 3.0 PL] Korzystanie dozwolone zgodnie z licencją Creative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polska, której pełne postanowienia dostępne są pod adresem: ; -

Digitizing institution:

Instytut Ochrony Przyrody Polskiej Akademii Nauk

Original in:

Instytut Ochrony Przyrody Polskiej Akademii Nauk

Projects co-financed by:

Program Operacyjny Polska Cyfrowa, lata 2014-2020, Działanie 2.3 : Cyfrowa dostępność i użyteczność sektora publicznego; środki z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz współfinansowania krajowego z budżetu państwa

Access:

Otwarty

Object collections:

Last modified:

Dec 1, 2020

In our library since:

Sep 3, 2020

Number of object content downloads / hits:

33

All available object's versions:

https://rcin.org.pl./publication/167502

Show description in RDF format:

RDF

Show description in RDFa format:

RDFa

Show description in OAI-PMH format:

OAI-PMH

×

Citation

Citation style:

This page uses 'cookies'. More information