Object structure
Title:

Laurence Rosier, Le Discours rapporté : histoire, théories, pratiques. Paris-Bruxelles 1999

Subtitle:

Pamiętnik Literacki: Z. 4 (2000)

Creator:

Dutka-Mańkowska, Anna

Publisher:

Instytut Badań Literackich Polskiej Akademii Nauk

Place of publishing:

Warszawa

Date issued/created:

2000

Description:

Streszcz. ang. ; Zadanie finansowane przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego w ramach programu Działalność upowszechniająca naukę 2018-2019: "Pamiętnik Literacki" – zwiększenie potencjału naukowego, poziomu umiędzynarodowienia i stopnia oddziaływania pisma przez efektywne upowszechnianie w Internecie

Subject and Keywords:

językoznawstwo francuskie ; przytoczenie ; mowa zależna ; mowa niezależna ; discours rapporté ; gramatyka generatywna ; narratologia ; koncepcje Ann Banfield ; metalingwistyczna teoria Jacqueline Authier-Revuz ; polifoniczna teoria Oswalda Ducrota ; ujęcie argumentacyjne i metalingwistyczne Dominique’a Maingueneau

References:

1. J. Authier-Revuz, Ces mots qui ne vont pas de soi. Boucles reflexives et non-coïncidences du dire. T. 1-2. Paris 1995.
2. A. Dutka, Rec.: J. Authier-Revuz, Ces mots qui ne vont pas de soi. Boucles reflexives et non-coïncidences du dire. T. 1-2. Paris 1995. „Pamiętnik Literacki” 1998, z. 1, s. 196-201.

Issue:

4

Start page:

241

End page:

246

Resource type:

Tekst

Detailed Resource Type:

Recenzje

Format:

application/octet-stream

Resource Identifier:

0031-0514

Source:

IBL PAN, sygn. P.I.280 ; IBL PAN, sygn. P.I.30 ; click here to follow the link

Language:

pol ; eng

Rights:

Prawa zastrzeżone - dostęp nieograniczony

Terms of use:

Zasób chroniony prawem autorskim. Korzystanie dozwolone w zakresie określonym przez przepisy o dozwolonym użytku.

Digitizing institution:

Instytut Badań Literackich Polskiej Akademii Nauk

Original in:

Biblioteka Instytutu Badań Literackich Polskiej Akademii Nauk

Projects co-financed by:

Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego ; Działalność upowszechniająca naukę (DUN)

Access:

Otwarty

×

Citation

Citation style: