Metadata language
21 cm ; Pol. text, eng. summary
Type of object: Subject and Keywords: References:
1. Boellstorff T. Dojrzewanie w Second Life. Antropologia człowieka wirtualnego, przeł. A. Sadza, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, Kraków 2012.
2. Bogost I. Persuasive games: the expressive power of videogames, MIT Press, Cambridge 2007.
3. Egenfeldt-Nielsen S., Smith J.H. i Tosca S.P Understanding video games: The essential introduction, Routledge, London 2013.
4. Konzack L. Rhetorics of computer and video game research, w: The player’s realm: Studies on the culture of video games and gaming, red. J.P. Williams i J.H. Smith, McFarland & Company, Inc., Publishers, Jefferson 2007
5. Krawczyk S. Krytyka psychologicznych badań nad przemocą w grach komputerowych. Przykład Christophera J. Fergusona, „Homo Ludens” 2014 nr 1.
6. Krawczyk S. Perspektywa krytyczna w polskich badaniach nad grami. Analiza publikacji, „Kultura współczesna” 2016 nr 2.
7. Lindley C.A. The gameplay gestalt, narrative, and interactive storytelling, w: Proceedings of the Computer games and digital cultures conference, red. F. Mäyrä, Tampere University Press, Tampere 2002, dostępne w Internecie: https://www.researchgate.net/publication/221217584_The_Gameplay_Gestalt_Narrative_and_Interactive_Storytelling (dostęp 4 czerwca 2017 r.).
0867-0633 ; 10.18318/td.2017.3.14
Source:IBL PAN, call no. P.I.2524 ; click here to follow the link
Language: Language of abstract: Rights: Terms of use:Copyright-protected material. May be used within the limits of statutory user freedoms
Digitizing institution:Institute of Literary Research of the Polish Academy of Sciences
Original in:Library of the Institute of Literary Research PAS
Access: