Język metadanych
Ethnomedia 2007-2011. O zastosowaniu etnografii w projektowaniu strategii komunikacji reklamowej
Inny tytuł:Etnografia Polska 56 Z. 1-2 (2012)
Twórca:Jagiełło, Ewa A. ; Wierchowiec, Grzegorz
Wydawca:Instytut Archeologii i Etnologii Polskiej Akademii Nauk
Miejsce wydania: Data wydania/powstania: Opis: Typ obiektu: Temat i słowa kluczowe:etnografia mediów ; etnografia internetu ; antropologia stosowana ; badania jakościowe ; PanMedia Western ; Izmałkowa Consulting ; reklama ; komunikacja ; Ethnomedia
Bibliografia:
Batorski Dominik, Korzystanie z technologii informacyjno-komunikacyjnych, [w:] Diagnoza społeczna, red. J. Czapiński, T. Panek, Rada Monitoringu Społecznego, Warszawa, s. 299–327
Ethnomedia 2007, Izmałkowa Consulting, Warszawa
Ethnomedia 2009, Izmałkowa Consulting, Warszawa
Ethnomedia 2010, Izmałkowa Consulting, Warszawa
Ethnomedia – 2011, Izmałkowa Consulting, Warszawa
McLuhan Marshal 2004, Zrozumieć media. Przedłużenia człowieka, Wydawnictwo Naukowo-Techniczne, Warszawa
IAiE PAN, sygn. P 325 ; IAiE PAN, sygn. P 326 ; IAiE PAN, sygn. P 327 ; kliknij tutaj, żeby przejść
Język: Język streszczenia: Prawa:Prawa zastrzeżone - dostęp nieograniczony
Zasady wykorzystania: Digitalizacja:Instytut Archeologii i Etnologii Polskiej Akademii Nauk
Lokalizacja oryginału:Biblioteka Instytutu Archeologii i Etnologii PAN
Dostęp: