Struktura obiektu
Tytuł:

Ethnomedia 2007-2011. O zastosowaniu etnografii w projektowaniu strategii komunikacji reklamowej

Inny tytuł:

Etnografia Polska 56 Z. 1-2 (2012)

Twórca:

Jagiełło, Ewa A. ; Wierchowiec, Grzegorz

Wydawca:

Instytut Archeologii i Etnologii Polskiej Akademii Nauk

Miejsce wydania:

Warszawa

Data wydania/powstania:

2012

Opis:

24 cm

Typ obiektu:

Journal/Article

Temat i słowa kluczowe:

Ethnography of media ; Ethnography of Internet ; Applied anthropology ; Qualitative research ; PanMedia Western ; Izmałkowa Consulting ; advertising ; communication ; Ethnomedia

Bibliografia:

Batorski Dominik, Korzystanie z technologii informacyjno-komunikacyjnych, [w:] Diagnoza społeczna, red. J. Czapiński, T. Panek, Rada Monitoringu Społecznego, Warszawa, s. 299–327
Ethnomedia 2007, Izmałkowa Consulting, Warszawa
Ethnomedia 2009, Izmałkowa Consulting, Warszawa
Ethnomedia 2010, Izmałkowa Consulting, Warszawa
Ethnomedia – 2011, Izmałkowa Consulting, Warszawa
McLuhan Marshal 2004, Zrozumieć media. Przedłużenia człowieka, Wydawnictwo Naukowo-Techniczne, Warszawa

Czasopismo/Seria/cykl:

Etnografia Polska

Tom:

56

Zeszyt:

1-2

Strona pocz.:

177

Strona końc.:

193

Typ zasobu:

Text

Szczegółowy typ zasobu:

Article

Format:

application/pdf

Identyfikator zasobu:

0071-1861

Źródło:

IAiE PAN, call no. P 326 ; IAiE PAN, call no. P 327 ; IAiE PAN, call no. P 325 ; kliknij tutaj, żeby przejść

Język:

pol

Język streszczenia:

eng

Prawa:

Rights Reserved - Free Access

Zasady wykorzystania:

Copyright-protected material. May be used within the limits of statutory user freedoms

Digitalizacja:

Institute of Archaeology and Ethnology of the Polish Academy of Sciences

Lokalizacja oryginału:

Library of the Institute of Archaeology and Ethnology of the Polish Academy of Sciences

Dostęp:

Open

×

Cytowanie

Styl cytowania: