Język metadanych
Negocjacje jako narzędzie public relations
Inny tytuł:Raport Badawczy = Research Report ; RB/83/2007
Twórca: Wydawca:Instytut Badań Systemowych. Polska Akademia Nauk ; Systems Research Institute. Polish Academy of Sciences
Miejsce wydania: Data wydania/powstania: Opis:17 stron ; 21 cm ; Bibliografia s. 17
Temat i słowa kluczowe: Abstrakt:W pracy przedstawiono wpływ strategii prowadzenia negocjacji na tożsamość i wizerunek firmy, które to są przedmiotem oddziaływania public relations.
Czasopismo/Seria/cykl:Raport Badawczy = Research Report
Typ zasobu: Szczegółowy typ zasobu: Źródło: Język: Język streszczenia: Prawa:Licencja Creative Commons Uznanie autorstwa 4.0
Zasady wykorzystania:Zasób chroniony prawem autorskim. [CC BY 4.0 Międzynarodowe] Korzystanie dozwolone zgodnie z licencją Creative Commons Uznanie autorstwa 4.0, której pełne postanowienia dostępne są pod adresem: ; -
Digitalizacja:Instytut Badań Systemowych Polskiej Akademii Nauk
Lokalizacja oryginału:Biblioteka Instytutu Badań Systemowych PAN
Dofinansowane ze środków: Dostęp: