Object structure
Title:

Na Akt Uroczysty Zakończenia Roku Szkólnego w Gimnazyum Woiewódzkiém w Łukowie w Dniu ... Roku Odbydź się Maiący Prześwietną Publicznośc Instytut Zaprasza.

Subtitle:

Akt Uroczysty Zakończenia Rocznego Biegu Nauk w Gimnazyum Woiewódzkiém Łukowskiém Odbędzie się Dnia ... Roku na Który Prześwietną Publicznośc Instytut Zaprasza ; Akt Uroczysty Zakończenia Rocznego Kursu Nauk w Gimnazyum Gubernialném Łukowskiém Odbędzie się Dnia ... na Który Władze Rządowe Tudzież Rodziców i Opiekunów Uczącej się Młodzieży Dyrektor Gimnazyum Zaprasza ; Akt Uroczysty Zakończenia Rocznego Biegu Nauk w Gimnazyum Gubernialném Łukowskiém Odbędzie się Dnia ... Roku na Który Prześwietną Publicznośc Instytut Zaprasza ; Akt Uroczysty Zakończenia Rocznego Biegu Nauk w Gimnazyum Gubernialném Łukowskiém Odbędzie się Dnia ... na Który Władze Rządowe Rodziców i Opiekunów Zaprasza Dyrektor Tegoż Gimnazyum ...

Creator:

Gimnazjum Wojewódzkie Łukowskie. ; Gimnazjum Gubernialne Łukowskie. ; Rylle, J. Aleksander (c. 1793 – c. 1882) : Druk.

Publisher:

w drukarni J. A. Ryllé) ; [s.n.]

Place of publishing:

(Siedlce ; Siedlce

Date issued/created:

1834-1842

Description:

Opis uzup. wg CKCzP online ; 21 cm

Type of object:

Journal/Article

Subject and Keywords:

Szkolnictwo średnie - Polska - 19 w. - czasopisma

Resource type:

Text

Detailed Resource Type:

Journal

Source:

IBL PAN, call no. F.20010 ; click here to follow the link

Language:

pol

Rights:

Public Domain

Terms of use:

Material outside of copyright protection. May be used without restrictions following from economic copyrights

Digitizing institution:

Institute of Literary Research of the Polish Academy of Sciences

Original in:

Library of the Institute of Literary Research PAS

Projects co-financed by:

Operational Program Digital Poland, 2014-2020, Measure 2.3: Digital accessibility and usefulness of public sector information; funds from the European Regional Development Fund and national co-financing from the state budget.

Access:

Open

×

Citation

Citation style: