Struktura obiektu
Tytuł:

Konstytucja ad usum delphini - o tym, jak tłumaczono dzieciom konieczność zmiany konstytucji

Inny tytuł:

Procesy socjalizacji w Drugiej Rzeczypospolitej 1914-1939 : zbiór studiów. Obywatele nowego państwa ; Metamorfozy Społeczne ; 7 ; Procesy socjalizacji w Drugiej Rzeczypospolitej 1914-1939 : zbiór studiów

Twórca:

Landau-Czajka, Anna

Twórca instytucjonalny:

Polska Akademia Nauk, Instytut Historii im. Tadeusza Manteuffla ISNI

Współtwórca:

Polska Akademia Nauk. Instytut Historii.

Wydawca:

Instytut Historii PAN

Miejsce wydania:

Warszawa

Data wydania/powstania:

2013

Opis:

s. 53-65 ; 24 cm

Typ obiektu:

Książka/Rozdział

Temat i słowa kluczowe:

Socjalizacja -- Polska -- 1900-1945 [KABA] ; Polska - sytuacja społeczna - 1918-1939 (II Rzeczpospolita) ; Historia -- studia i nauczanie -- Polska [KABA] ; Historia -- podręczniki -- historia i krytyka [KABA] ; konstytucjonalizm - studia i nauczanie (podstawowe) - Polska ; Konstytucjonalizm -- studia i nauczanie (średnie) -- Polska [KABA] ; państwo i prawo - studia i nauczanie (podstawowe) - Polska ; Państwo i prawo -- studia i nauczanie (średnie) -- Polska [KABA] ; Polska -- konstytucja (1935) [KABA]

Czasopismo/Seria/cykl:

Metamorfozy Społeczne

Tom:

7

Strona pocz.:

53

Strona końc.:

65

Typ zasobu:

Tekst

Szczegółowy typ zasobu:

Artykuł naukowy oryginalny

Format:

application/pdf

Identyfikator zasobu:

978-83-63352-22-6

Źródło:

IH PAN, sygn. II.9357/7 ; IH PAN, sygn. II.9356/7 Podr. ; kliknij tutaj, żeby przejść

Język:

pol

Prawa:

Licencja Creative Commons Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 4.0

Zasady wykorzystania:

Zasób chroniony prawem autorskim. [CC BY-ND 4.0 Międzynarodowe] Korzystanie dozwolone zgodnie z licencją Creative Commons Uznanie autorstwa-Bez utworów zależnych 4.0, której pełne postanowienia dostępne są pod adresem: ; -

Digitalizacja:

Instytut Historii Polskiej Akademii Nauk

Lokalizacja oryginału:

Biblioteka Instytutu Historii PAN

Dostęp:

Otwarty

×

Cytowanie

Styl cytowania: