Struktura obiektu
Tytuł:

Irzykowski wśród prądów epoki. Rec.: Sylwia Panek, Krytyk w przestrzeniach literatury i filozofii.[...] Poznań 2006

Inny tytuł:

Pamiętnik Literacki Z. 2 (2011)

Twórca:

Gorczyński, Maciej

Wydawca:

Instytut Badań Literackich Polskiej Akademii Nauk

Miejsce wydania:

Warszawa

Data wydania/powstania:

2011

Opis:

Streszcz. ang. ; Zadanie finansowane przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego w ramach programu Działalność upowszechniająca naukę 2016-2018: "Pamiętnik Literacki" – zwiększenie potencjału naukowego, poziomu umiędzynarodowienia i stopnia oddziaływania pisma przez efektywne upowszechnianie w Internecie

Typ obiektu:

Czasopismo/Artykuł

Temat i słowa kluczowe:

Panek, Sylwia ; Irzykowski, Karol (1873-1944) ; Hebbel, Friedrich ; Brzozowski, Stanisław

Bibliografia:

1. M. Gołębiewska, Rzeczywistość i przedstawienie. O tezach filozoficznych Karola Irzykowskiego. Warszawa 2006.
2. J. Jakóbczyk, Szachy literackie? Rzecz o twórczości Karola Irzykowskiego. Katowice 2005.
3. R. Nycz, Język modernizmu. Prolegomena historycznoliterackie. Wrocław 1997.
4. S. Panek, Krytyk w przestrzeniach literatury i filozofii. O młodopolskich wypowiedziach polemicznych Karola Irzykowskiego. Poznań 2006.
5. K. Sadkowska, Irzykowski i inni. Twórczość Fryderyka Hebbla w Polsce 1890–1939. Kraków 2007.

Zeszyt:

2

Strona pocz.:

207

Strona końc.:

212

Typ zasobu:

Tekst

Szczegółowy typ zasobu:

Recenzje

Format:

application/pdf

Identyfikator zasobu:

0031-0514

Źródło:

IBL PAN, sygn. P.I.280 ; IBL PAN, call no. P.I.30 ; kliknij tutaj, żeby przejść

Język:

pol ; eng

Prawa:

Prawa zastrzeżone - dostęp nieograniczony

Zasady wykorzystania:

Zasób chroniony prawem autorskim. Korzystanie dozwolone w zakresie określonym przez przepisy o dozwolonym użytku.

Digitalizacja:

Instytut Badań Literackich Polskiej Akademii Nauk

Lokalizacja oryginału:

Biblioteka Instytutu Badań Literackich Polskiej Akademii Nauk

Dofinansowane ze środków:

Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego ; Działalność upowszechniająca naukę (DUN)

Dostęp:

Otwarty

×

Cytowanie

Styl cytowania: