Metadata language
Pol. text, eng. summary ; 21 cm
Type of object: Subject and Keywords: References:
1. R. Barthes, S/Z, tłum. M.P. Markowski, M. Gołębiewska, Warszawa 1999.
2. R. Barthes, Przyjemność tekstu, przeł. A. Lewańska, Wydawnictwo KR, Warszawa 1997.
3. O. Dawidowicz-Chymkowska, Przez kreślenie do kreacji. Analiza procesu twórczego zapisanego w brulionach dzieł literackich, Wydawnictwo IBL PAN, Warszawa 2007.
4. S. Jaworski, Skreślenia – gry tekstowe Tadeusza Różewicza, w: Przekraczanie granic. O twórczości Tadeusza Różewicza, red. W. Browarny, J. Orska, A. Poprawa, Universitas, Kraków 2007.
5. J. Kallenbach, Od wydawcy, w: Dziadów część III. W podobiźnie autografu Adama Mickiewicza wydał Józef Kallenbach, PAU, Kraków 1925.
6. E. Kasperski, Istota genezy – idiom tekstu i redakcja przeszłości, w: Ecriture / Pisanie. Materiały z konferencji polsko-francuskiej Warszawa, październik 1992, red. Z. Mitosek, J. Z. Lichański, DiG, Warszawa 1995.
7. E. Kołodziejczyk, Po, czyli przed. Miłoszowskie tematy do odstąpienia. Uwagi o miłoszologii po roku 2004, w: Po Miłoszu, red. M. Bielecki, W. Browarny, J. Orska, Wydawnictwo EMG, Kraków 2011.
8. W. Kruszewski, Rękopisy i formy. Badanie literatury jako sztuka odnajdywania pytań, Wydawnictwo KUL, Lublin 2010.
9. S. Lack, Studium Szekspirowego „Hamleta”, w: tegoż, Wybór pism krytycznych, Wydawnictwo Literackie, Kraków 1980.
10. P. Marecki, Liternet: literatura i Internet, Wydawnictwo Rabid, Kraków 2002;
11. M.P. Markowski, Ciało, które czyta, ciało, które pisze, w: R. Barthes S/Z, przeł. M.P. Markowski, M. Gołębiewska, Wydawnictwo KR, Warszawa 1999.
12. M. Mikołajczak, Długodystansowiec. O motywie biegu w utworach poetyckich Czesława Miłosza, w: Po Miłoszu, red. M. Bielecki, W. Browarny, J. Orska, Wydawnictwo EMG, Kraków 2011.
13. N.K. Miller, Arachnologie: kobieta, tekst i krytyka, przeł. K. Kłosińska, K. Kłosiński, w: Teorie literatury XX wieku, red. A. Burzyńska, M.P. Markowski, Wydawnictwo Znak, Kraków 2007.
14. Cz. Miłosz, Ciemne i zakryte, w: tegoż Wiersze, t. 3, Wydawnictwo Znak, Kraków 2003.
15. Cz. Miłosz, Sens, w: tegoż, Wiersze, t. 4, Wydawnictwo Znak, Kraków 2004.
16. Cz. Miłosz, Ze szkodą, w: tegoż, Wiersze, t. 5, Wydawnictwo Znak, Kraków 2009.
17. E. Miodońska-Brookes, „Hamlet” Szekspira i Wyspiańskiego, w: tejże, „Mam ten dar bowiem: patrzę się inaczej”. Szkice o twórczości Stanisława Wyspiańskiego, Universitas, Kraków 1997.
18. Z. Mitosek, Teorie badań literackich, rozdz. Krytyka genetyczna, PWN, Warszawa 2011.
19. W. van Mierlo, Modern manusrcipts in the digital age II, modernmanuscripts.blogspot.com/2012/06.
20. U. Pawlicka, (Polska) poezja cybernetyczna. Konteksty i charakterystyka, Korporacja Ha!art, Kraków 2012.
21. B. Shallcross, Poeta i sygnatury, „Teksty Drugie” 2011 nr 5.
22. Z. W. Solski, Fiszki Tadeusza Różewicza. Technika kompozycji w dramacie i poezji, Opole 2011.
IBL PAN, call no. P.I.2524 ; click here to follow the link
Language: Language of abstract: Rights: Terms of use:Copyright-protected material. May be used within the limits of statutory user freedoms
Digitizing institution:Institute of Literary Research of the Polish Academy of Sciences
Original in:Library of the Institute of Literary Research PAS
Projects co-financed by:Programme Innovative Economy, 2010-2014, Priority Axis 2. R&D infrastructure ; European Union. European Regional Development Fund
Access: