Język metadanych
dydaktyka szkolna ; recepcja literatury ; poezja dworska ; barok
Bibliografia:
1. M. Adamczyk, B. Chrząstowska, J. T. Pokrzywniak, Starożytność - oświecenie. Podręcznik literatury dla klasy pierwszej szkoły średniej, Warszawa 1988, s. 330.
2. S. Bortnowski, Powtórka z Sępa Szarzyńskiego, „Polonistyka" 1984 nr 9-10, s. 639.
3. I. Chrzanowski, Historia literatury niepodległej Polski, wyd. 1, 1906.
4. N. Elias, Przemiany obyczajów w cywilizacji zachodu, Warszawa 1980.
5. M. Głowiński, Szkolna historia literatury: wprowadzanie w tradycję, w: Olimpiada Literatury i Języka Polskiego, pod red. B. Chrząstowskiej, T. Kostkiewieżowej, Warszawa 1988, s. 104-105.
6. R. Handke, Utwór fabularny w perspektywie odbiorcy, Wrocław 1982.
7. I w odmianach czasu smak jest. Antologia polskiej poezji epoki baroku, oprac. J. Sokołowska, Warszawa 1991.
8. K. Mrowcewicz, Antologia polskiej poezji metafizycznej epoki baroku. Od Mikołaja Sępa Szarzyńskiego do Stanisława Herakliusza Lubomirskiego, Warszawa 1993.
9. J. Pelc, Na początku był Porębowicz - 100 lat badań literatury baroku w Polsce, w: „Barok" 1994 nr 1 , s . 14-15.
10. Program liceum ogólnokształcącego, liceum zawodowego i technikum. Język polski (dwie wersje), Warszawa 1990.
11. J. Tomkowski, Literatura polska, Warszawa 1993, s. 20, 37.
12. J. Ziomek, Jan Kochanowski, Warszawa 1953, s. 12, 105.
IBL PAN, sygn. P.I.2524 ; kliknij tutaj, żeby przejść
Język: Język streszczenia: Prawa:Prawa zastrzeżone - dostęp nieograniczony
Zasady wykorzystania: Digitalizacja:Instytut Badań Literackich Polskiej Akademii Nauk
Lokalizacja oryginału:Biblioteka Instytutu Badań Literackich Polskiej Akademii Nauk
Dofinansowane ze środków:Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka, lata 2010-2014, Priorytet 2. Infrastruktura strefy B + R ; Unia Europejska. Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego
Dostęp: