Metadata language
Warchala, Jacek ; recenzja ; "Poetyka reklamy" ; polemika
References:
1. R. Rorty, Konsekwencje pragmatyzmu, przeł. C. Karkowski, Warszawa 1998.
2. E. Szczęsna, Poetyka reklamy, Warszawa 2001.
3. J. Warchala, Porozmawiajmy o reklamie, czyli kilka uwag na marginesie „Poetyki reklamy” Ewy Szczęsnej, „Teksty Drugie” 2004 nr 1-2, s. 202-217.
IBL PAN, sygn. P.I.2524 ; click here to follow the link
Language: Language of abstract: Rights:Prawa zastrzeżone - dostęp nieograniczony
Terms of use: Digitizing institution:Instytut Badań Literackich Polskiej Akademii Nauk
Original in:Biblioteka Instytutu Badań Literackich Polskiej Akademii Nauk
Projects co-financed by:Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka, lata 2010-2014, Priorytet 2. Infrastruktura strefy B + R ; Unia Europejska. Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego
Access: