Metadata language
Hiperbola w reklamie i panegiryku
Subtitle: Creator: Publisher: Place of publishing: Date issued/created: Description: Type of object: Subject and Keywords:hiperbola ; reklama ; literatura
References:
1. S. Dąbrowski, O panegiryku, "Przegląd Humanistyczny" 1966, z. 3, s. 106-107.
2. H. Dziechcińska, Panegiryk, w: Słownik literatury staropolskiej. Średniowiecze, renesans, barok, red. T. Michałowska, Wrocław 1998, s. 613.
3. M. Głowiński, Poetyka wobec tekstów nieliterackich, w: idem, Narracje literackie i nieliterackie, Kraków 1997, s. 220.
4. M. Głowiński, Świadectwa i style odbioru, w: idem, Dzieło wobec odbiorcy. Szkice z komunikacji literackiej, Kraków 1998, s. 147.
5. P. H. Lewiński, Retoryka reklamy, Wrocław 1999.
6. J. Platt, Panegiryk, w: Słownik literatury polskiego oświecenia, red. T. Kostkiewiczowa, Wrocław 1991, s. 391.
7. E. Szczęsna, Poetyka reklamy, Warszawa 2001, s. 126-127.
8. D. Śnieżko, Dwudziestowieczna sytuacja panegiryczna, w: Rozgrywanie światów. Formy perswazji w kulturze współczesnej, red. I. Iwasiów, J. Madejski, Szczecin 1994, s. 69.
9. J. Ziomek, Retoryka opisowa, Wrocław 1990, s. 189-193.
IBL PAN, sygn. P.I.2795 ; click here to follow the link
Language: Rights:Prawa zastrzeżone - dostęp nieograniczony
Terms of use: Digitizing institution:Instytut Badań Literackich Polskiej Akademii Nauk
Original in:Biblioteka Instytutu Badań Literackich Polskiej Akademii Nauk
Projects co-financed by:Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka, lata 2010-2014, Priorytet 2. Infrastruktura strefy B + R ; Unia Europejska. Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego
Access: