Język metadanych
21 cm ; Tekst pol., streszcz. ang.
Typ obiektu: Temat i słowa kluczowe:Didi-Huberman, Georges ; Farocki, Harun ; Holocaust ; reprezentacja ; etyka
Bibliografia:
1. F. Camper, Sound and Silence in Narrative and Nonnarrative Cinema, w: Film Sound. Theory and Practice, ed. E. Weis and J. Belton, Columbia University Press, New York 1985, s. 377.
2. G. Didi-Huberman, Images malgré tout, w: Memoire des camps. Photographies des camps de concentration et d’extermination nazis (1933-1999), dir. C. Cheroux, Marval, Paris 2001.
3. G. Didi-Huberman, Obrazy mimo wszystko, przeł. M. Kubiak Ho-Chi, Universitas, Kraków 2007.
4. T. Elsaesser, Holocaust Memory as the Epistemology of Forgetting? Re-wind and Postponement in ‘Respite’, w: Harun Farocki. Against What? Against Whom?, ed. A. Ehmann, K. Eshun, Koenig Books, London 2009, s. 56.
5. H. Foster, Vision Quest. The Cinema of Harun Farocki, „Artforum” November 2004, s. 156.
6. A. Leśniak, Ukryte obrazy Alfredo Jaara. Konfiguracja widzialnego, „Konteksty” 2010 nr 1(288).
7. J.F. Lyotard, Discours, figure, Klinksieck, Paris 1971.
8. J. Rancière, L’inconscient esthétique, Galilée, Paris 2001, s. 9-10.
IBL PAN, sygn. P.I.2524 ; kliknij tutaj, żeby przejść
Język: Język streszczenia: Prawa:Prawa zastrzeżone - dostęp nieograniczony
Zasady wykorzystania: Digitalizacja:Instytut Badań Literackich Polskiej Akademii Nauk
Lokalizacja oryginału:Biblioteka Instytutu Badań Literackich Polskiej Akademii Nauk
Dofinansowane ze środków:Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka, lata 2010-2014, Priorytet 2. Infrastruktura strefy B + R ; Unia Europejska. Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego
Dostęp: