Język metadanych
Teoria tekstu kultury - niedokończony projekt
Inny tytuł: Twórca: Wydawca: Miejsce wydania: Data wydania/powstania: Opis:21 cm ; Tekst pol., streszcz. ang.
Typ obiektu: Temat i słowa kluczowe:Szczęsna, Ewa ; poetyka mediów ; tekst kultury ; intersemiotyka ; intermedialność
Bibliografia:
1. E.J. Aarseth, Cybertext. Perspectives on Ergodic Literature, The Johns Hopkins University Press, Baltimore 1997.
2. M. Bal, Reading Rembrandt. Beyond the Word-Image Opposition, Cambridge University Press, Cambridge 1991.
3. E. Balcerzan, Nowe formy w pisarstwie i wynikające stąd porozumienia, w: Polska genologia literacka, red. D. Ostaszewska i R. Cudak, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2007, s. 280.
4. J.D. Bolter, R. Grusin, Remediation. Understanding New Media, MIT, Cambridge 2000: N.K. Hayles, Writing Machines, MIT, Cambridge 2002.
5. J.D. Bolter, Writing Space. Computers, Hypertext, and the Remediation of Print, Lawrence Erlbaum Associates, Mahwah 2000.
6. K. Chmielecki, Estetyka intermedialności, Wydawnictwo RABID, Kraków 2008, s. 92.
7. M. Z. Danielewski, House of Leaves, Pantheon Books-Random House, New York 2000.
8. R. Escarpit, Literatura a społeczeństwo, przeł. J. Lalewicz, w: W kręgu socjologii literatury, t. 1, red. A. Mencwel, PIW, Warszawa 1977, s. 210-252.
9. G. Godlewski, Słowo - pismo - sztuka słowa. Perspektywy antropologiczne, Wydawnictwa UW, Warszawa 2008, 277-278.
10. G. Grochowski, Na styku kodów. O literackich użyciach znaków ikonicznych, "Teksty Drugie" 2006 nr 4, s. 70.
11. http://cojestgrane.pl/wydarzenia/miasto/Warszawa/
12. Hyper / Text / Theory, ed. by G. Landow, The Johns Hopkins University Press, Baltimore 1994.
13. Intermedialność w kulturze końca XX wieku, red. A. Gwóźdź i S. Krzemień-Ojak, Wydawnictwo Uniwersytetu w Białymstoku, Białystok 1998.
14. Intersemiotyczność. Literatura wobec innych sztuk (i odwrotnie), red. S. Balbus, A. Hejmej i J. Niedźwiedź, wstęp S. Balbus, Universitas, Kraków 2004.
15. H. Jenkins, Kultura konwergencji. Zderzenie starych i nowych mediów, przeł. M. Bernatowicz, M. Filiciak, Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne, Warszawa 2007.
16. J. McGann, Radiant Textuality. Literature after the World Wide Web, Palgrave, New York 2001.
17. E. Szczęsna, Poetyka mediów. Polisemiotyczność - digitalizacja - reklama, Wydawnictwa UW, Warszawa 2007.
18. E. Szczęsna, Poetyka reklamy, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2001.
19. A. Zeidler-Janiszewska, "Visual Culture Studies" czy antropologicznie zorientowana "Bildwisseschaft"? O kierunkach zwrotu ikonicznego w naukach o kulturze, "Teksty Drugie" 2006 nr 4, s. 10.
IBL PAN, sygn. P.I.2524 ; kliknij tutaj, żeby przejść
Język: Język streszczenia: Prawa:Prawa zastrzeżone - dostęp nieograniczony
Zasady wykorzystania: Digitalizacja:Instytut Badań Literackich Polskiej Akademii Nauk
Lokalizacja oryginału:Biblioteka Instytutu Badań Literackich Polskiej Akademii Nauk
Dofinansowane ze środków:Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka, lata 2010-2014, Priorytet 2. Infrastruktura strefy B + R ; Unia Europejska. Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego
Dostęp: