Metadata language
Źródła rozwoju metodologii badań marketingowych
Creator: Publisher:Wydaw. IFiS PAN [Instytutu Filozofii i Socjologii Polskiej Akademii Nauk]
Place of publishing: Date issued/created: Description: Type of object: Subject and Keywords:Internet -- stosowanie -- socjologia [JHPBN] ; Marketing -- badanie -- metody -- Polska [JHPBN] ; Opinia publiczna -- badanie -- metody -- Polska [JHPBN] ; Styl życia -- badanie -- metody -- Polska [JHPBN] ; Media -- badanie -- metody -- Polska [JHPBN] ; Wybory -- prognozy -- badanie -- Polska [JHPBN]
Relation: Start page: End page: Resource type: Detailed Resource Type: Format: Resource Identifier: Source:IFiS PAN, sygn. P.79038 ; click here to follow the link
Language: Rights:Prawa zastrzeżone - dostęp nieograniczony
Terms of use: Digitizing institution:Instytut Filozofii i Socjologii Polskiej Akademii Nauk
Original in:Połączone biblioteki WFiS UW, IFiS PAN i PTF
Projects co-financed by:Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka, lata 2010-2014, Priorytet 2. Infrastruktura strefy B + R ; Unia Europejska. Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego
Access: