Język metadanych
Książka = Book ; KS/3/2001/T28R01P05
Twórca: Wydawca:Instytut Badań Systemowych. Polska Akademia Nauk ; Systems Research Institute. Polish Academy of Sciences
Miejsce wydania: Data wydania/powstania: Opis:[6], 66-72 pages ; 21 cm ; Bibliography p. 72
Typ obiektu: Abstrakt:Dynamiczny rozwój technologii informatycznych ma głęboki wpływ na ewolucję tradycyjnej koncepcji marketingu. Ph.Kotler za najważniejsze wyznaczniki nowej ery marketingu uznał umieszczenie firmy w Internecie i rozwój konsumenckich baz danych. Pełne wykorzystanie technologii pozwał.a na indywidualizację i personalizację kontaktów firmy z klientem. Nowe podejścia nie zastępują automatycznie starych koncepcji marketingowych, lecz stanowią ich cenne uzupełnienie.
Czasopismo/Seria/cykl: Typ zasobu: Szczegółowy typ zasobu: Źródło: Język: Język streszczenia: Prawa:Creative Commons Attribution BY 4.0 license
Zasady wykorzystania:Copyright-protected material. [CC BY 4.0] May be used within the scope specified in Creative Commons Attribution BY 4.0 license, full text available at: ; -
Digitalizacja:Systems Research Institute of the Polish Academy of Sciences
Lokalizacja oryginału:Library of Systems Research Institute PAS
Dofinansowane ze środków: Dostęp: