Struktura obiektu
Tytuł:

Rozwój i zastosowania technologii i systemów informatycznych * Systemy informatyczne jako podstawa rozwoju gospodarki elektronicznej * Ewolucja koncepcji marketingowych w dobie rozwoju gospodarki

Inny tytuł:

Książka = Book ; KS/3/2001/T28R01P05

Twórca:

Unold, Jacek

Wydawca:

Instytut Badań Systemowych. Polska Akademia Nauk ; Systems Research Institute. Polish Academy of Sciences

Miejsce wydania:

Warszawa

Data wydania/powstania:

2001

Opis:

[6], 66-72 pages ; 21 cm ; Bibliography p. 72

Typ obiektu:

Book/Chapter

Abstrakt:

Dynamiczny rozwój technologii informatycznych ma głęboki wpływ na ewolucję tradycyjnej koncepcji marketingu. Ph.Kotler za najważniejsze wyznaczniki nowej ery marketingu uznał umieszczenie firmy w Internecie i rozwój konsumenckich baz danych. Pełne wykorzystanie technologii pozwał.a na indywidualizację i personalizację kontaktów firmy z klientem. Nowe podejścia nie zastępują automatycznie starych koncepcji marketingowych, lecz stanowią ich cenne uzupełnienie.

Czasopismo/Seria/cykl:

Książka = Book

Typ zasobu:

Text

Szczegółowy typ zasobu:

Book

Źródło:

KS-2001-03-T28R01P05

Język:

pol

Język streszczenia:

pol

Prawa:

Creative Commons Attribution BY 4.0 license

Zasady wykorzystania:

Copyright-protected material. [CC BY 4.0] May be used within the scope specified in Creative Commons Attribution BY 4.0 license, full text available at: ; -

Digitalizacja:

Systems Research Institute of the Polish Academy of Sciences

Lokalizacja oryginału:

Library of Systems Research Institute PAS

Dofinansowane ze środków:

Operational Program Digital Poland, 2014-2020, Measure 2.3: Digital accessibility and usefulness of public sector information; funds from the European Regional Development Fund and national co-financing from the state budget.

Dostęp:

Open

×

Cytowanie

Styl cytowania: