Metadata language
Książka = Book ; KS/1/2003/T33R02P01
Creator: Publisher:Instytut Badań Systemowych. Polska Akademia Nauk ; Systems Research Institute. Polish Academy of Sciences
Place of publishing: Date issued/created: Description:[4], 81-92 pages ; 21 cm ; Bibliography p. 92
Type of object: Abstract:Zasadniczym celem niniejszego referatu jest analiza wariantów wprowadzenia specjalistycznych systemów informatycznych do firmy, na przykładzie agencji reklamowej. W pierwszej części opracowania przedstawiono skrócona charakterystykę firmy, ze szczególnym uwzględnieniem działających w niej systemów informatycznych. W drugiej możliwe warianty informatyzacji i ich analizę kosztową oraz czynniki stymulujące i przeciwdziałające informatyzacji oddziaływające na zastosowanie każdego z rozpatrywanych wariantów. W końcowej części pracy ukazano ocenę punktową proponowanych rozwiązań oraz wyciągnięto wnioski z analizy porównawczej.
Relation: Resource type: Detailed Resource Type: Source: Language: Language of abstract: Rights:Creative Commons Attribution BY 4.0 license
Terms of use:Copyright-protected material. [CC BY 4.0] May be used within the scope specified in Creative Commons Attribution BY 4.0 license, full text available at: ; -
Digitizing institution:Systems Research Institute of the Polish Academy of Sciences
Original in:Library of Systems Research Institute PAS
Projects co-financed by: Access:This content is hosted outside the digital library.
Click the link below to view the content.
https://www.ibspan.waw.pl/~alex/OZwRCIN/WA777_0_KS-2003-01-T33R02P01_Zastosowania informatyki i analizy systemowej w zarządzaniu * Zarządzanie organizacjami * Analiza wariantów wprowadzania systemów informatycznych do organizacji na przykładzie agencji reklamowej_content.pdf