Metadata language
Książka = Book ; KS/1/2003/T33R03P03
Creator: Publisher:Instytut Badań Systemowych. Polska Akademia Nauk ; Systems Research Institute. Polish Academy of Sciences
Place of publishing: Date issued/created: Description:[4], 155-168 stron ; 21 cm ; Bibliografia s. 167-168
Type of object: Abstract:W artykule przedstawiono charakterystykę modeli komunikacji marketingowej w mediach interaktywnych oraz podejście rozmyte do planowania kampanii reklamowych prowadzonych w Internecie. Wykorzystanie modelu rozmytego optymalizacji wielokryterialnej pozwoliło na ujęcie nieprecyzyjnych danych pomiarowych i uwzględnienie czynników niepewności, co pozwala na lepsze odzwierciedlenie i interpretację problemów decyzyjnych.
Relation: Resource type: Detailed Resource Type: Source: Language: Language of abstract: Rights:Licencja Creative Commons Uznanie autorstwa 4.0
Terms of use:Zasób chroniony prawem autorskim. [CC BY 4.0 Międzynarodowe] Korzystanie dozwolone zgodnie z licencją Creative Commons Uznanie autorstwa 4.0, której pełne postanowienia dostępne są pod adresem: ; -
Digitizing institution:Instytut Badań Systemowych Polskiej Akademii Nauk
Original in:Biblioteka Instytutu Badań Systemowych PAN
Projects co-financed by: Access:This content is hosted outside the digital library.
Click the link below to view the content.
https://www.ibspan.waw.pl/~alex/OZwRCIN/WA777_0_KS-2003-01-T33R03P03_Zastosowania informatyki i analizy systemowej w zarządzaniu * Techniki internetowe w zarządzaniu * Modelowanie kampanii reklamowych w internecie z uwzględnieniem czynników niepewności_content.pdf