Object structure
Title:

[Uczestnicy kursu społeczno-oświatowego dla młodzieży wiejskiej] [Dokument ikonograficzny]

Date issued/created:

[1939]

Description:

Fotografia przedstawia kilkudziesięcioosobową grupę młodych kobiet i mężczyzn pozującą na tle dużego budynku. Wśród osób na zdjęciu widać kilkoro dzieci. Na odwrocie zdjęcia inskrypcja: "Kurs społeczno-oświatowy powiatowy w Kalinie Rędziny pow. miechowskiego dla Kół Młodzieży Wiejskiej „Wici” [w rzeczywistości dodatek „Wici” do nazwy ZWM obowiązuje od 1944], w dniach 23-25.II.1939 r." ; luty 1939 r., Kalina-Rędziny pow. miechowski ; Zdjęcie przesłane na konkurs "Fotografia polskiej wsi" do 1948 roku, organizowany w 1983 r. przez kwartalnik "Fotografia" i tygodnik "Nowa Wieś". Odbitka zdjęcia przechowywana w Instytucie Archeologii i Etnologii PAN (dawniej Instytut Historii Kultury Materialnej)

Type of object:

Obiekt etnograficzny

Subject and Keywords:

Związek Młodzieży Wiejskiej ; etnografia ; kultura materialna ; kultura społeczna ; społeczności lokalne ; młodzież ; stowarzyszenia ; szkolenia ; kurs społeczno-oświatowy ; działalność społeczna ; więzi społeczne ; Kalina-Rędziny, gm. Miechów (Polska)

Resource type:

Obraz

Detailed Resource Type:

Fotografia

Format:

application/pdf

Source:

IAiE PAN, nr inw. 160-31

Rights:

Prawa zastrzeżone - dostęp ograniczony

Terms of use:

Zasób chroniony prawem autorskim. Korzystanie dozwolone wyłącznie na terminalach Instytutu Archeologii i Etnologii PAN w zakresie określonym przez przepisy o dozwolonym użytku.

Digitizing institution:

Instytut Archeologii i Etnologii Polskiej Akademii Nauk

Original in:

Instytut Archeologii i Etnologii PAN

Projects co-financed by:

Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka, lata 2010-2014, Priorytet 2. Infrastruktura strefy B + R ; Unia Europejska. Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego

Access:

Zamknięty

This publication is protected by copyright. Access to its digital version is possible on computer terminals in the institution that shares it.
×

Citation

Citation style: