Struktura obiektu
Tytuł:

Przygotowanie nauczycieli biologii do nauczania i popularyzacji problemów ochrony przyrody i środowiska człowieka

Twórca:

Stawiński, Wiesław

Współtwórca:

Zakład Ochrony Przyrody i Zasobów Naturalnych Polskiej Akademii Nauk

Wydawca:

Państwowe Wydawnictwo Naukowe

Miejsce wydania:

Warszawa ; Kraków

Data wydania/powstania:

1984

Opis:

21 cm ; bibliografia na stronach 27-28 ; ISSN 0009-6172

Typ obiektu:

Czasopismo/Artykuł

Bibliografia:

Bolsche D., Eulefeld G., Seybold H. 1980. Umwelterziehung. Neue Aufgaben für die Schule. München — Wien — Baltimore.
Cichy D. 1975. Poradnik metodyczny do realizacji materiału nauczania z ochrony przyrody w szkole średniej. Warszawa, Zakład Ochrony Przyrody PAN.
Cichy D. 1978. Problem ochrony i kształtowania środowiska w pracy szkoły. Warszawa, WSiP.
Cichy D., Stawiński W. 1975. Erzieherische und methodische Aspekte der Naturschutzproblematik im Unterricht in der Volksrepublik Polen. Mitt.d.s.Schullbiol. Berlin H. 16.I., 9—18.
Eulefeld G., Rodi D. (red.) 1978. Biologielehrerausbildung. Köln, Aulis Verlag.
Gawłowska J., Stawiński W. 1977. Poradnik do nauczania ochrony przyrody w szkole podstawowej. Liga Ochrony Przyrody — Zakład Zadrzewień i Zieleni, Warszawa.
Oblinger H. 1978. Die geländebiologische Ausbildung von Biologielehrern (W: I. Killermann, S. Klautke: Fachdidaktisches Studium in der Lehrerbildung. Biologie). München, Wyd. Oldenbourg, s. 201—211.
Stawiński W. 1977. Organizacja pracy nauczyciela i uczniów na lekcjach biologii. Roczn. Komisji Pedagogicznej PAN Kraków R. XXII s. 114—126.
Stawiński W. 1980/81. Metodyka prowadzenia seminariów i prac magisterskich z dydaktyki biologii. W: Materiały i sprawozdania. Wydawnictwa Naukowe WSP Kraków nr 6: 236—264.
Stawiński W. 1982. Znaczenie zajęć z dydaktyki biologii w kształceniu zawodowym nauczycieli biologii. Roczn. Nauk Dydakt. z. 81 Pr. Zool. IV Wydawnictwa Naukowe WSP Kraków, s. 53—71.
Stawiński W. 1983. Prace Zakładu Dydaktyki Biologii WSP w Krakowie na tle głównych kierunków rozwoju dydaktyki biologii w Polsce. W: Z badań nad problemami dydaktyki biologii. Wydawnictwa Naukowe WSP Kraków.
UNESCO German Commission for UNESCO. 1981. Environmental Education in Europe. Final Report. Environmental education in teacher training. Bonn s. 31—41.

Czasopismo/Seria/cykl:

Chrońmy Przyrodę Ojczystą

Tom:

40

Zeszyt:

2

Strona pocz.:

24

Strona końc.:

28

Typ zasobu:

Tekst

Szczegółowy typ zasobu:

Artykuł

Źródło:

Bibl. IOP PAN, sygn. F 2, II 293/cz, II 324/cz

Język:

pol

Język streszczenia:

eng

Prawa:

Licencja Creative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polska

Zasady wykorzystania:

Zasób chroniony prawem autorskim. [CC BY 3.0 PL] Korzystanie dozwolone zgodnie z licencją Creative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polska, której pełne postanowienia dostępne są pod adresem: ; -

Digitalizacja:

Instytut Ochrony Przyrody Polskiej Akademii Nauk

Lokalizacja oryginału:

Instytut Ochrony Przyrody Polskiej Akademii Nauk

Dofinansowane ze środków:

Program Operacyjny Polska Cyfrowa, lata 2014-2020, Działanie 2.3 : Cyfrowa dostępność i użyteczność sektora publicznego; środki z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz współfinansowania krajowego z budżetu państwa

Dostęp:

Otwarty

×

Cytowanie

Styl cytowania: