Struktura obiektu
Tytuł:

Training biology teachers to impart the problems of nature protection and environmental conservartion in school and publicity

Twórca:

Stawiński, Wiesław

Współtwórca:

Research Centre for the Protection of Nature and Natural Resources of the Polish Academy of Sciences

Wydawca:

Państwowe Wydawnictwo Naukowe

Miejsce wydania:

Warszawa ; Kraków

Data wydania/powstania:

1984

Opis:

21 cm ; bibliografia na stronach 27-28 ; ISSN 0009-6172

Typ obiektu:

Journal/Article

Bibliografia:

Bolsche D., Eulefeld G., Seybold H. 1980. Umwelterziehung. Neue Aufgaben für die Schule. München — Wien — Baltimore.
Cichy D. 1975. Poradnik metodyczny do realizacji materiału nauczania z ochrony przyrody w szkole średniej. Warszawa, Zakład Ochrony Przyrody PAN.
Cichy D. 1978. Problem ochrony i kształtowania środowiska w pracy szkoły. Warszawa, WSiP.
Cichy D., Stawiński W. 1975. Erzieherische und methodische Aspekte der Naturschutzproblematik im Unterricht in der Volksrepublik Polen. Mitt.d.s.Schullbiol. Berlin H. 16.I., 9—18.
Eulefeld G., Rodi D. (red.) 1978. Biologielehrerausbildung. Köln, Aulis Verlag.
Gawłowska J., Stawiński W. 1977. Poradnik do nauczania ochrony przyrody w szkole podstawowej. Liga Ochrony Przyrody — Zakład Zadrzewień i Zieleni, Warszawa.
Oblinger H. 1978. Die geländebiologische Ausbildung von Biologielehrern (W: I. Killermann, S. Klautke: Fachdidaktisches Studium in der Lehrerbildung. Biologie). München, Wyd. Oldenbourg, s. 201—211.
Stawiński W. 1977. Organizacja pracy nauczyciela i uczniów na lekcjach biologii. Roczn. Komisji Pedagogicznej PAN Kraków R. XXII s. 114—126.
Stawiński W. 1980/81. Metodyka prowadzenia seminariów i prac magisterskich z dydaktyki biologii. W: Materiały i sprawozdania. Wydawnictwa Naukowe WSP Kraków nr 6: 236—264.
Stawiński W. 1982. Znaczenie zajęć z dydaktyki biologii w kształceniu zawodowym nauczycieli biologii. Roczn. Nauk Dydakt. z. 81 Pr. Zool. IV Wydawnictwa Naukowe WSP Kraków, s. 53—71.
Stawiński W. 1983. Prace Zakładu Dydaktyki Biologii WSP w Krakowie na tle głównych kierunków rozwoju dydaktyki biologii w Polsce. W: Z badań nad problemami dydaktyki biologii. Wydawnictwa Naukowe WSP Kraków.
UNESCO German Commission for UNESCO. 1981. Environmental Education in Europe. Final Report. Environmental education in teacher training. Bonn s. 31—41.

Czasopismo/Seria/cykl:

Let's protect Our Indigenous Nature

Tom:

40

Zeszyt:

2

Strona pocz.:

24

Strona końc.:

28

Typ zasobu:

Text

Szczegółowy typ zasobu:

Article

Źródło:

Bibl. IOP PAN, sygn. F 2, II 293/cz, II 324/cz

Język:

pol

Język streszczenia:

eng

Prawa:

Creative Commons Attribution BY 3.0 PL license

Zasady wykorzystania:

Copyright-protected material. [CC BY 3.0 PL] May be used within the scope specified in Creative Commons Attribution BY 3.0 PL license, full text available at: ; -

Digitalizacja:

Institute of Nature Conservation of the Polish Academy of Science

Lokalizacja oryginału:

Institute of Nature Conservation of the Polish Academy of Science

Dofinansowane ze środków:

Operational Program Digital Poland, 2014-2020, Measure 2.3: Digital accessibility and usefulness of public sector information; funds from the European Regional Development Fund and national co-financing from the state budget.

Dostęp:

Open

×

Cytowanie

Styl cytowania: