Struktura obiektu
Tytuł:

"Katastrofizm - personalizm - realizm : o krytyce literackiej Kazimierza Wyki w latach 1932-1948", Małgorzata Krakowiak, Kraków 2001

Inny tytuł:

Pamiętnik Literacki, Z. 2 (2004)

Twórca:

Skórczewski, Dariusz

Wydawca:

Instytut Badań Literackich Polskiej Akademii Nauk

Miejsce wydania:

Warszawa

Data wydania/powstania:

2004

Opis:

Streszcz. ang. ; Zadanie finansowane przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego w ramach programu Działalność upowszechniająca naukę 2018-2019: "Pamiętnik Literacki" – zwiększenie potencjału naukowego, poziomu umiędzynarodowienia i stopnia oddziaływania pisma przez efektywne upowszechnianie w Internecie

Typ obiektu:

Czasopismo/Artykuł

Temat i słowa kluczowe:

krytyka literacka ; prace Kazimierza Wyki ; katastrofizm ; personalizm ; realizm ; esej ; prace Stanisława Brzozowskiego ; metafizyka ; historiozofia ; metakrytyka

Bibliografia:

1. Kazimierz Wyka. Charakterystyki. Wspomnienia. Bibliografia. Red. H. Markiewicz, A. Fiut. Kraków 1978.
2. S. Kisielewski, Pierwsze drogowskazy. O polskiej prozie literackiej lat powojennych. W: Z literackiego lamusa. Warszawa 2000.
3. Cz. Miłosz, Zaraz po wojnie. Korespondencja z pisarzami 1945-1950. Kraków 1998.
4. L. Szaruga, Literatura i życie. Ważniejsze wątki dyskusji literackich 1939-1989. Lublin 2001.

Zeszyt:

2

Strona pocz.:

223

Strona końc.:

233

Typ zasobu:

Tekst

Szczegółowy typ zasobu:

Recenzje

Format:

application/octet-stream

Identyfikator zasobu:

0031-0514

Źródło:

IBL PAN, sygn. P.I.280 ; IBL PAN, sygn. P.I.30 ; kliknij tutaj, żeby przejść

Język:

pol ; eng

Prawa:

Prawa zastrzeżone - dostęp nieograniczony

Zasady wykorzystania:

Zasób chroniony prawem autorskim. Korzystanie dozwolone w zakresie określonym przez przepisy o dozwolonym użytku.

Digitalizacja:

Instytut Badań Literackich Polskiej Akademii Nauk

Lokalizacja oryginału:

Biblioteka Instytutu Badań Literackich Polskiej Akademii Nauk

Dofinansowane ze środków:

Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego ; Działalność upowszechniająca naukę (DUN)

Dostęp:

Otwarty

×

Cytowanie

Styl cytowania: